ויראלי

בריטני ספירס מסעירה את הרשת בסרטון מיני ופרובוקטיבי

רגע אחרי הגירושים שהגיעו אחרי שנה וחודשיים של נישואים, בריטני ספירס פרסמה אמש סרטונים בעלי אופי מיני בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "שיחקתי כל הלילה"
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
בריטני ספירס שיתפה אמש סדרת סרטונים פרובוקטיביים רגע אחרי הפרסומים וחילופי הגרסאות באשר לגירושיה מבעלה בשנה האחרונה. ספירס פרסמה בתוך זמן קצר שני סרטונים בעלי אופי מיני שנראים כמו התגרות פומבית בבעלה לשעבר, שסביב הקשר ביניהם עמדו שמועות על בגידה.
בסרטון הראשון היא נראית חשופת חזה ובסרטון שעלה זמן קצר לאחר מכן היא נראית בחברה של מספר גברים אנונימיים, כשהיא מציינת על גבי השיתוף, "הזמנתי את הבנים האהובים עליי ושיחקתי כל הלילה".
השיתוף האינטימי הזה מתרחש מספר ימים לאחר שסם אסגרי הגיש בקשה לגירושין מבריטני ספירס, הזמרת שיתפה סרטון שבו היא נראית חשופת חזה, שוכבת על מיטה. היא נראית בשלב מסוים בועטת ברגלה באוויר. השיר 'I Put a Spell on You' של אנני לנוקס נשמע מושמע ברקע.
 

נזכיר כי בשבוע האחרון נודע שהזמרת האייקונית בריטני ספירס מתגרשת מבעלה סם אסגרי לאחר שנה וחודשיים של נישואין ושש שנות זוגיות. אמש, הזמרת כותבת את שעל ליבה בפוסט חושפני.
"כפי שכולם יודעים, סאם ואני כבר לא ביחד...6 שנים זה הרבה זמן להיות עם מישהו אז אני קצת בהלם אבל...אני לא כאן כדי להסביר למה כי זה באמת לא עניין של אף אחד", כתבה ספירס. "ובכל זאת, לא יכולתי לסבול את הכאב יותר בכנות! בצורה טלפתית כלשהי קיבלתי כל כך הרבה הודעות שממיסות את ליבי מחברים ואני מודה לכם!"
 
עוד אמרה, "האינסטגרם שלי אולי נראה מושלם אבל זה רחוק מהמציאות ואני חושב שכולנו יודעים את זה! אשמח להראות את הרגשות והדמעות שלי על איך אני באמת מרגישה אבל משום מה תמיד נאלצתי להסתיר את החולשות שלי! אם לא הייתי החיילת של אבא שלי, הייתי נשלחת לטיפול על ידי רופאים! אבל זה הזמן שהכי הייתי זקוקה למשפחה! אתה אמור להיות נאהב ללא תנאי...לא בתנאים! אז אני אהיה הכי חזקה שאני יכולה ואעשה כמיטב יכולתי! ולמעשה אני מסתדרת די טוב!"
לפי הדיווחים אסגרי עזב את הבית בו התגוררו והגיש תביעת גירושין, כשאחת השמועות מדברת על בגידה מצדה. בריטני (41), ואסגרי (29), נישאו בטקס בביתו של הזמר האמריקאי בלוס אנג'לס ביוני 2022, כעשרה חודשים לאחר שהתארסו. השניים הכירו בשנת 2016, כאשר אסגרי כיכב באחד הקליפים של הכוכבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה