ויראלי

כוכבת האח הגדול נחשפת: בזוגיות עם אח של נועה קירל?

שיר צרפתי נכנסה רק אמש לבית 'האח הגדול' במסגרת אירוע הכניסה של הדיירים החדשים, כאשר כבר נחשפים פרטים מעניינים במיוחד על חייה הזוגיים - שיר ואח של נועה קירל, עופרי, היו בזוגיות ולמרות שנפרדו הסטטוס הזוגי בפייסבוק נשאר, בעוד היא יצאה גם עם פיינליסט העונה שעברה של 'האח הגדול' - דרור רוקנשטיין
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
'האח הגדול' של רשת 13 ערך אמש (שבת) את אירוע הכניסה של הדיירים החדשים, כאשר כעת נחשפים פרטים מעניינים במיוחד אודות הקשרים הזוגיים של אחת הדיירות החדשות בבית - שיר צרפתי, כאשר צרפתי בת ה-24, היא קוסמטיקאית מקריית גת, כאשר כעת, נחשפים פרטים מעניינים במיוחד על חייה הזוגיים של שיר, שניהלה קשרים רומנטיים עם לפחות שני שמות מעניינים במיוחד - עופרי קירל, אחיה של נועה קירל, וכמו כן, גם פיינליסט העונה שעברה של 'האח הגדול', דרור רוקנשטיין.
כוכב הרשת נדיר אליהו חשף בסטורי שלו באינסטגרם פרט מפתיע מחשבונות הפייסבוק של שיר צרפתי ועופרי קירל, כאשר שם כתוב שהשניים בזוגיות, אם כי לאחר מכן התברר שהשניים נפרדו, אך משום מה לא הסירו את הסטטוס הזוגי המשותף מהרשת החברתית, מה שגרם לבלבול.

בנוסף, שיר גם ניהלה קשר זוגי עם פיינליסט העונה הקודמת של האח הגדול, דרור רוקנשטיין, שכזכור, למרות שנכנס לבית באמצע העונה הגיע עד הגמר וסיים את העונה במקום החמישי. על כך כתב אליהו: "אוקיי עדכון, שיר ואח של נועה קירל כבר לא, פשוט נשאר הסטטוס. והיא הייתה יוצאת עם דרור מהאח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל כתבה בלי תמונות בנוהל אצלכם
    מ.ק 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתחיל לדלל כתבות של אייס שערוכות בצורה כזאת , תמשיכו להתעלם :)
    סגור