ויראלי

גיא זוארץ שוב ישבור את הרשת? זה הביצוע שפרסם

רק לפני שבוע הצליח מנחה האח הגדול להעמיד את אולפן השידור החי על הרגליים בשירת שלום עליכם המונית לפי עיבוד שלו שפרסם באינסטגרם. האם התופעה תשוחזר עם הביצוע החדש שפרסם?
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
במוצאי שבת שעברה כשהגיע לבית האח הגדול לצילומי השידור החי של התוכנית, ציפתה לו קבלת פנים מרגשת. תחילתו של הסיפור נעוצה בפוסט שהעלה לפני שבוע לאינסטגרם, בו הוא מנגן בכלי אפריקאי ייחודי בשם פאנטם, ושר את הפיוט המוכר "שלום עליכם" בעיבוד אישי. הביצוע הפך ויראלי אחרי שפתח את אחד מימי השידור של האח הגדול, ואפשר אף למצוא ביצועי מהונדסי AI שכוללים את ראש הממשלה בנימין נתניה בתפקיד זוארץ המנגן.
זוארץ ציין את החיבור שלו לפיוט תוך כדי שהוא מקדם את המופע שלו ושל אחיו רועי זארץ בהיכל התרבות. כך או כך מדובר בביצוע מעניין ומרשים במיוחד לאור הכלי המיוחד שגרר תגובות רבות ועניין. 
היום פרסם זוארץ ביצוע דומה לפיוט מוכר נוסף - הפעם מזמור תהילים קכ"א המוכר יותר בשם "שיר למעלות". גם כאן מדובר כמובן בטיזר לקראת הופעת שירי לדינו מבית אבא שיערוך בסוף החודש בהיכל התרבות, אך האם זה יהפוך גם הפעם לויראלי כמו שירת שלום עליכם?
הויראליות של שלום עליכם והפאנטם, החלה כאשר הגיע זוארץ לעמד השידור החי שלו בבית האח ורגע לפני שהתקלקלה לו האוזניה חיכתה לו הפתעה כשמטעם ההפקה ניגנו במערכת ההגברה לא אחר מאת ביצוע האינסטגרם שהעלה מהספה בבית. מה שהפתיע עוד יותר היה ההיענות של הקהל שהצטרף בהמוניו לפתיחת השידור בשירת הפיוט.
 

המנחה שיתף בהתרגשות וכתב באינסטגרם, "לפני שבוע שיתפתי אתכם בשיר שאני מאוד אוהב בליווי הפאנטם. לא תיארתי לעצמי שזה יגע בכל כך הרבה לבבות. אתמול כשעליתי לבמה של האח הגדול, ה'ערב טוב' של הקהל היה שירת רבים של 'שלום עליכם'. לא יכולתי שלא לשתף אתכם, איזה כיף לפתוח כך את השבוע".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה