טלוויזיה

גיא זוארץ בהלם: זו ההפתעה שחיכתה לו בבית האח הגדול

אחרי שכבר הספיק להגיע לשידור עם קביים ופציעה ברגל, לגיא זוארץ שוב היה ערב מיוחד בבית האח הגדול כשהפתעה ייחודית חיכתה לו, "לא תיארתי לעצמי שזה יגע בכל כך הרבה לבבות"
מערכת ice | 
גיא זוארץ בקביים (צילום רשת 13)
לזה גיא זוארץ לא ציפה: אמש (שבת) כשהגיע לבית האח הגדול לצילומי השידור החי של התוכנית, ציפתה לו קבלת פנים מרגשת. תחילתו של הסיפור נעוצה בפוסט שהעלה לפני שבוע לאינסטגרם, בו הוא מנגן בכלי אפריקאי ייחודי בשם פאנטם, ושר את הפיוט המוכר "שלום עליכם" בעיבוד אישי. 
זוארץ ציין את החיבור שלו לפיוט תוך כדי שהוא מקדם את המופע שלו ושל אחיו רועי זארץ בהיכל התרבות. כך או כך מדובר בביצוע מעניין ומרשים במיוחד לאור הכלי המיוחד שגרר תגובות רבות ועניין. 
אתמול הגיע זוארץ לעמד השידור החי שלו בבית האח ורגע לפני שהתקלקלה לו האוזניה חיכתה לו הפתעה כשמטעם ההפקה ניגנו במערכת ההגברה לא אחר מאת ביצוע האינסטגרם שהעלה מהספה בבית. מה שהפתיע עוד יותר היה ההיענות של הקהל שהצטרף בהמוניולפתיחת השידור אמש בשירת הפיוט.
המנחה שיתף בהתרגשות וכתב באינסטגרם, "לפני שבוע שיתפתי אתכם בשיר שאני מאוד אוהב בליווי הפאנטם. לא תיארתי לעצמי שזה יגע בכל כך הרבה לבבות. אתמול כשעליתי לבמה של האח הגדול, ה'ערב טוב' של הקהל היה שירת רבים של 'שלום עליכם'. לא יכולתי שלא לשתף אתכם, איזה כיף לפתוח כך את השבוע".
 

העונה החדשה של 'האח הגדול' ברשת 13 רק התחילה לא מזמן וכבר מספקת לא מעט ריבים, סערות, שערוריות וכמו כן, גם רומנים סוערים ורגעים מרגשים, כאשר אמש (שבת) נרשם רגע מפתיע נוסף עם מיני פאדיחה בשידור חי, כאשר תקלה טכנית באוזנייה של המגיש גיא זוארץ הובילה לכך שהוא נאלץ להחליף את האוזניה של ההפקה באוזניית AirPods בכדי להמשיך ולתקשר עם ההפקה עד לסיום השידור.
בסטורי שלו באינסטגרם זוארץ כתב: "דברים שקורים בשידור חי!". עוד רגע שנרשם לעונה התרחש ביום חמישי כאשר הזמרת, השחקנית והדוגמנית, אנה זק, נכנסה אל הבית, שרה לדיירים את השיר החדש שלה 'אולסטאר וגופיות' ואמרה לדיירים אותם פגשה בכניסה לבית, לאחר שחיבקה אותם לשלום: "איזה מוזר זה לראות את זה מבפנים". 
בתוך כך, אחד המתמודדים האהובים בעונה האחרונה של האח הגדול, יענקי גולדהבר, הספיק לתת כמה אמירות מעניינות העונה שנתנו הצצה אל האישיות המיוחדת של הבחור החרדי הצעיר שהחליט להשתתף בריאליטי התובעני. ביום חמישי יענקי נתן למול במצלמה מונולוג מפתיע ומרגש מאוד, שמדבר על דימוי הגוף ואהבה עצמית, ומוקדש לקארין באומן ז"ל שהלכה לעולמה בחודש שעבר ממחלת האנורקסיה. 
"אף אחד, אף אחת, בשום מקום, בשום מצב, לא יכול להגיד לך, 'תרדי חמישה קילו ואז תהי טובה יותר'. כל אדם, גם אתה וגם את, אתם יפים בדיוק כמו שאתם." אמר יענקי למצלמה בטון המיוחד שלו.  
 
המתמודד הבולט המשיך, "אל תעשו משהו בשביל מישהו אחר. תראו את עצמכם, ואם אתם רוצים לאכול, אל תחשבו מה יהיה עוד 5 דקות, כי איך שאתם, אתם נראים טוב, אתם יפים. זה מי שאת ואין מה להשתנות בשביל מישהו." נזכיר כי הדוגמנית קארין באומן, בתה של יהודית באומן אשתו של שימי תבורי, אושפזה במחלקת טיפול נמרץ ולאחר הדרדרות במצבה הלכה לעולמה לאחר הדרדרות במצבה הלכה לעולמה. קארין סבלה מקשיי נשימה ודלקת ריאות חריפה שפגעה במערכת החיסונית החלשה שלה. היא הייתה בת 37 בלבד במותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה