ויראלי

מועמדת לראשות נס ציונה מגיבה לפדיחה שלה: "סרטון שקרי"

גלית אבינועם, המועמדת שהפכה להיות ויראלית בזכות סרטון שהפיצה לקהל הבוחרים, בו לא עצרה את ההקלטה בזמן ונשמעה אומרת "תמותו", פרסמה הבהרה וטוענת כי ראש העיר הנוכחי אשם בתקלה: "הוא ממש פוחד ולכן הפיץ סרטון שלי עם טקסט מעוות, שקרני, מלמטה, כאילו אני מקללת את קהל הבוחרים שלי. קהל הבוחרים בנס ציונה מאוד חכם ואינטליגנטי ויודע להבדיל בין אמת לשקר"
מערכת ice |  2
גלית אבינועם (צילום צילום מסך יוטיוב)
הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות והקרבות בין המועמדים השונים מתחממים. ביממה האחרונה, סרטונה של המועמדת לרשות העיר נס ציונה, גלית אבינועם, הפך להיות ויראלי, בזכות הטעות הדי מביכה שלה.
 
"בוקר טוב, שמי גלית אבינועם, אני רצה לראש העיר בנס ציונה. אני אשמח מאוד לקדם את החינוך ואת כל שאר הנושאים החשובים שיש פה בעיר. אני לא שליחה של בוקסר, אין לי שום כוונה לחבור אליו, בשום שלב - לא בהתחלה, לא באמצע וגם לא בסוף. וגם אם אני לא אזכה, שזה לא יקרה, כי אתם תצביעו בשבילי, אז ברור שאני אזכה - אני אשב באופוזיציה ואני אנשוך את כל מי שצריך כדי שהעיר הזאת תתנהל בדרך הכי נכונה. בוקר טוב!", זה המסר ששיגרה אבינועם לקהל הבוחרים, אלא שאז ההקלטה המשיכה מעט והיא נשמעת אומרת "תמותו".

הטעות הזאת מהר מאוד הפכה להיות ויראלית ואבינועם פרסמה סרטון הבהרה, בו היא מאשימה את ראש העיר הנוכחי של העיר בתקרית הזאת. אלו היו דבריה: "זה סרטון תגובה והבהרה לסרטון שהופץ אתמול על ידי שמואל בוקסר – ראש העיר של נס ציונה, שלא יהיה ראש העיר של נס ציונה בקדנציה הבאה. ב-31 לאוקטובר אני הולכת להחליף אותו – כל הסקרים והשאלונים מראים את זה. הוא ממש פוחד ולכן הפיץ סרטון שלי עם טקסט מעוות, שקרני, מלמטה, כאילו אני מקללת את קהל הבוחרים שלי. קהל הבוחרים בנס ציונה מאוד חכם ואינטליגנטי ויודע להבדיל בין אמת לשקר והוא יצביע בצורה הכי נכונה שישי ב-31 לאוקטובר. שמואל מזהה ופוחד מזה מאוד. אני רק רוצה להגיד שנמאס לנו מעסקנים הישנים האלה של פעם, מהשקרים ומהספינים. ב-31 לאוקטובר כולם מצביעים 'גלית אבינועם'. אנחנו מחזירים את הערכים של המחשבה לנס ציונה. תודה רבה לכם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את כן אמרת
    טליה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להתנצל או לברוח מהמעומדות שלך את מאשימה את ראש העיר .. תתבישי לך . רואים במפורש שאמרת ...
    סגור
  • 1.
    את גם שקרנית נוסף לכל
    אני 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים את השפתיים שלך זזות ואומרת תמותו אז את מאשימה את בוקסר??
    סגור