ויראלי

אנה זק אמרה 'לא' לנועה קירל: סערת ענק ברשת

אנה זק קיבלה הצעה מנועה קירל להתארח על הבמה בהופעת הענק שלה בפארק הירקון, כאשר ב'ישראל בידור' דיווחו בדרמטיות שזק סירבה להצעה, וחטפו מהזמרת: "שנספר להם שאני בסך הכל בעבודה בחו"ל בתאריך??!!"
מערכת ice | 
נועה קירל ואנה זק (צילום אינסטגרם/ נועה קירל, ויקיפדיה/ אילן מסיקה)
רגע אחרי שכבשה את אירופה נועה קירל בפרידה מקצועית מאחת הנשים שהיו צמודות אליה בשנים האחרונות, גם במהלך האירוויזיון. מאחורי הקלעים של התופעה שנקראת נועה קירל עובדים לא מעט אנשים ואחת מהם היא רוני פרץ, שרק לאחרונה גרפה מחמאות מהכוכבת בפוסט הסיכום שפרסמה לאחר שסיימה את אירוויזיון 2023 במקום השלישי והמכובד. כמו כן, נועה קירל תיפרד גם ממאמנת הכושר ליקי רוזנברג אחרי שלוש שנים ביחד.
קירל שדאגה להודות לכל אנשי הצוות שהקיפו אותה - ומדובר ברשימה ארוכה - לא חסכה גם בפרגון למנהלת הסושיאל שלה והודתה לה, "עשית עבודה מטורפת". כעת, כאמור השתיים מגיעות לסוף דרכן המקצועית יחד והחל מהחודש הבא יפצלו כוחות.
העניין הזה מתרחש דווקא לפני אירוע שיא נוסף שקירל מתכוננת אליו - הופעתה השנייה בפארק הירקון שעתידה להתקיים בספטמבר הקרוב. בשנה שעברה הייתה הפעם הראשונה שבה פתחה הזמרת הצעירה הופעה בפארק הירקון והופיעה בפני 70 אלף איש. ההופעה החיה רשמה ביקורות מחמיאות באופן גורף.
בתוך כך, מי שקיבלה הצעה להתארח על הבמה בהופעה בפארק הירקון היא לא אחרת מאשר כוכבת על נוספת - אנה זק, שככל הנראה לא תוכל לקחת חלק בהופעה. אחרי ש'ישראל בידור' פרסמו שאנה זק סירבה להתארח בפארק הירקון, אנה העלתה סטורי עם צילום מאותו דיווח ותמונה שלה מיואשת, וכתבה, תוך שהיא מתייגת את קירל: "שנספר להם שאני בסך הכל בעבודה בחו"ל בתאריך??!!".

אנה זק מגיבה לסערה (הסטורי של אנה זק - אינסטגרם)
בהמשך, גם מנהלה של אנה זק, עומרי יערי, הגיב לפרסום ב'ישראל בידור': "בהחלט רוברטו פנה אלינו בנוגע להשתתפותה של אנה במופע המדובר. בבדיקה ראשונית ביומן ציינו בפניו שאנה בחו"ל, ביקשנו להחזיק תשובה סופית אחרי שנבדוק אם אפשר להזיז את הקמפיין הבינלאומי לטובת השתתפותה במופע - אך ללא כל הודעה מוקדמת גילינו בתקשורת ש'אנה זק סירבה' וחבל".
במקביל קירל עומדת כעת במרכזה של שמועה מסקרנת בעולם הטלוויזיה, וייתכן ותקבל לידיה תפקיד שיפוט בפורמט הריאליטי מוזיקה "הכוכב הבא", לאחר שנינט טייב הודיעה על פרישה מפאנל השופטים. הפורמט חוזר בקרוב בקשת 12 לשמש כתחרות שתבחר נציג לאירוויזיון אחרי שנתיים של הפסקת המכרז בין קשת לתאגיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה