ויראלי

חינוך למופת: צפו בנורת' ווסט סוטרת לבתה של ג'סיקה סימפסון

בעת חגיגות יום הולדת העשירי, בתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט התלהבה קצת יותר מדי ותועדה סוטרת בשתי ידיה לבתה של ג'סיקה סימפסון - והרשת גועשת
מערכת ice | 
קים קרדשיאן ונורת ווסט (צילום ET יוטיוב)
מדרמה אחת לאחרת: נורת' ווסט, הבת הבכורה של קים קרדשיאן וקניה ווסט, מצליחה לעורר מאז היוולדה לא מעט סערות גם בלי ההורים המפורסמים, והיום ייתכן והיא החלה אחת חדשה. ווסט חוגגת בסופ"ש האחרון את יום הולדת העשירי ולכבוד המאורע ההורים הרימו לה מסיבה בנושא "ברבי".
את החגיגות ווסט כמובן לא ציינה לבד ועימה חגגו לא מעט חברות, בהן גם הבת של ג'סיקה סימפסון. אחד מהסרטונים של המסיבה ניתן לראות את הבנות הצעירות נוסעות ליעד הבא שלהן ורוקדות לצלילי השיר של מיילי סיירוס Party in the USA. ברגע אחד נדמה שנורת' התלהבה קצת יותר מדי וסטרה בשתי ידיה לסימפסון הצעירה, שנראתה לפני כן מדוכדכת למדי (והיא גם לא לבד אם תשאלו אותנו).
 

אף שלא נדמה שווסט הצעירה עשתה זאת כדי להכאיב, אין ספק כי הביקורות כבר מציפות את הרשת ולא ממש רואות את זה ככה, בייחוד לאור העובדה שסימפסון הצעירה גם היא בת להורים גרושים.
כאן במערכת אנו תוהים עם המיני-סערה החדשה הזו תצליח להאפיל על ההודעה המרגשת של הדודה קורטני בסופ"ש, על כך שהיא בהיריון ראשון מבעלה טראוויס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה