ויראלי

הדר מוכתר שוב איתנו ומסבירה: "זה למה חזרתי"

יושבת ראש מפלגת "צעירים בוערים", שהתמודדה בבחירות האחרונות לכנסת וקצת נעלמה מהרדאר מאז תום הבחירות, מכריזה על החזרה שלה לחיים הציבוריים
מערכת ice |  2
הדר מוכתר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
האם הדר מוכתר חוזרת לאור הזרקורים? זה מה שלפחות טוענת יושבת ראש מפלגת "צעירים בוערים", שהתמודדה בבחירות האחרונות לכנסת. מוכתר פרסמה סרטון חדש בחשבון הטיקטוק שלה, שם היא אמרה: "המוצרים שלכם בסופר עלו בשנה האחרונה ב-10% זה למה חזרתי!".
 
למרות המסר הזה, אולי לא כדאי כל כך לתלות תקוות בכך שמוכתר באמת תחזור לחיים הציבוריים, כאשר בחודש פברואר, כשלושה חודשים אחרי הבחירות, בהם לא שמענו ממנה, היא פרסמה לפתע סרטון טיקטוק בו היא מבקשת להתייחס שוב לנושא יוקר המחייה: "במקום להתעסק בפיגועים, בזה ששני ילדים נרצחו לפני כמה ימים, במקום להתעסק ביוקר המחייה המטורף, הם מתעסקים במהפכה המשפטית המפגרת שלהם. את מי זה מעניין?", אבל אז נעלמה שוב.
הפעם האחרונה שבה קיבלנו עדכון כלשהו ממוכתר, הייתה בסוף חודש מרץ, כאשר הודיעה כי היא התגייסה לצה"ל. מוכתר הכריזה על גיוסה לצה"ל עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אליו היא הוסיפה תמונה שלה עם מדים בלשכת הגיוס ולא שכחה לעקוץ את כתב חדשות 12, עמית סגל, כשכתבה בפוסט שהעלתה: "חיילת בצה"ל! עמית סגל - התגייסתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בובו
    בובו 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בזבוז זרע, עושה להקיא
    סגור
  • 1.
    אהבלה מיותרת (ל"ת)
    דן 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור