ויראלי

הערוץ שידר אורגיה המונית בפריים טיים - הצופים זועמים

ערוץ 4 הבריטי עורר סערה ענקית, אחרי ששידר אורגיה המונית של 15 אנשים בפריים טיים. הצופים זעמו, ולא פחות מ-14,000 תלונות הוגשו נגד הערוץ, בבקשה לסגור אותו מידית
מערכת ice |  1
אורגיה המונית בערוץ 4 (צילום צילום מסך מתוך ערוץ 4 הבריטי)
ערוץ 4 הבריטי נחשב לערוץ פופולארי יחסית בממלכה בו צופים לא מעט אנשים. לאחרונה, הערוץ סופר תלונות קשות מאוד מצופים אחרי עלייתן של מספר תוכניות פרובוקטיביות במיוחד. 
בין התוכניות שמשודרת בפריים טיים של הערוץ נמצאות התוכניות: "משיכה בעירום" (Naked Attraction) המשדכת זוגות בעירום מלא, "חינוך בעירום" (Naked Education) החושפת מבוגרים עירומים בפני ילדים למטרה חינוכית ושידר לא מזמן את הדוקומטרי "הז** העצום שלי" (My Massive C***) על גברים שמתמודדים עם איבר מין גדול במיוחד. 
כעת, הצופים קוראים לסגור את הערוץ לצמיתות ולא לתת לו את האפשרות לשדר יותר. לטענת הצופים, הקש ששבר את גב הגמר היה במסגרת התוכנית "בית פתוח: ניסוי המין הגדול" (Open House: The Great Sex Experiment) בה זוגות מגיעים למלון יוקרתי כדי לבחון האם פתיחת הזוגיות שלהם וקיום יחסי מין עם אנשים אחרים יחזקו את הקשר ביניהם. שם, הערוץ שידר בפריים טיים אורגיה המונית של 15 משתתפים.
התוכנית שנמצאת בעונתה השנייה, שידרה את הקטע הפרובוקטיבי כאמור בפריים טיים, כשזוג אירח אורגיה בהשתתפות 15 אנשים. במהלך הפרק, האורחים התחילו להתפשט ולבצע אקטים מיניים זה עם זו, הכל מול הקהל בבית ובשעת השיא של הצפייה.
התגובות בטוויטר לא איחרו לבוא. אחד המגיבים כתב: "מה לעזאזל זה היה?!? אני לא מאמין שזה שודר בערוץ רגיל בטלוויזיה". אחר הוסיף: "אני חייב לדווח על הטינופת הזו ל- Ofcom (רגולטור התקשורת בבריטניה). מוטב שאצפה שוב בשבוע הבא כדי לראות אם זה נעשה גרוע יותר". 
Ofcom קיבלה למעלה מ-14,000 תלונות על שידור הפרק. מיד לאחר מכן,  דובר Ofcom אמר ל-Metro: "אנחנו בוחנים את התלונות מול כללי השידור שלנו, אבל עדיין לא החלטנו אם לחקור את הנושא או לא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסך בהתפרעות
    דמוקרטיה עכשיו 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והשיעור לילדים לא הדליק להם נורות אדומות.
    סגור