ויראלי

רינה מצליח חושפת סוד של 30 שנה: "הצביעות שלך נשפכת"

מצליח כתבה בטוויטר שלה: "כבר הרבה זמן אני מחפשת את הכרזה הזאת שידעתי ששמרתי. היום התעקשתי למצוא. עמדת השידור של ערוץ 2 הצעיר היתה על הרמפה בדיוק מול המרפסת ההיא של כיכר ציון". חבר הכנסת איתמר בן גביר ענה לה בעוקצנות
מערכת ice |  7
רינה מצליח (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שכתב התוכנית "עובדה" בקשת 12, עמרי אסנהיים, וגורמים נוספים במערכת, זכו לאיומים לקראת שידור התוכנית בה התראיין לראשונה אבישי רביב ("שמפניה"), מי ששימש סוכן במחלקה היהודית של השב"כ לפני רצח רה"מ יצחק רבין, רינה מצליח גם מכניסה את עצמה לקלחת. מצליח נקלעה לעימות טוויטר עם אחד ממושאי התחקיר, חבר הכנסת איתמר בן גביר.
מצליח כתבה בטוויטר שלה: "כבר הרבה זמן אני מחפשת את הכרזה הזאת שידעתי ששמרתי. היום התעקשתי למצוא. עמדת השידור של ערוץ 2 הצעיר היתה על הרמפה בדיוק מול המרפסת ההיא של כיכר ציון".
 
עוד כתבה המגישה: "הם היו שניים למטה בהמון שחילקו את הכרזות. שניים שהיינו רגילים לראות הרבה יחד. איתמר בן גביר ואבישי רביב. פיזית איתמר נתן לי את הכרזה". בן גביר עצמו השיב לה: "מוזר שחיכית כמעט 30 שנה כדי להגיד את הדברים הללו... הצביעות שלך נשפכת כמים, רואים לך".
מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין הגיב לה: "כל כך הרבה סיבובים על הכרזה שועדת שמגר קבעה שסוכן השב״כ רביב הפיץ. קודם נגד ביבי שלא גינה עד שהוכח שלא יכל לראות כרזה בגודל של דף.. ועכשיו נגד בן גביר שהיה באיל עוד כשלא היה בוגר והלך אחרי רביב המבוגר ממנו. למה את וחברייך משתפים פעולה עם ההסתה הנלוזה והשקרית של השב״כ נגד הימין".
אסנהיים סיפר ל-N12 כי "מאתמול בערב מגיעים אלי ולמערכת איומים אנונימיים מגורמים שונים. כנראה שהכתבה מעוררת סקרנות וריגוש בקרב גורמים מכל מיני חוגים. מטריד מאוד שיש מי שחושב שזו דרך להלך אימים, בכל אופן אני מזמין את כולם לצפות".

לדברי אסנהיים בכירי המערכת קיבלו שורה של הודעות אנונימיות מאיימות, באחת מהן נכתב: "עמרי תיזהר, לפני שיהיה מאוחר מדי".
במערכת "עובדה" מספרים כי האיומים החלו אתמול (שני) לאחר שעלה פרומו מתוך התוכנית, שבו המרואיין אבישי רביב מדבר על השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. כזכור, בשנה שעברה הגיש בן גביר תביעה נגד התוכנית בעקבות ריאיון עם רוני חן, שהייתה מקורבת אליו בעבר.
 
הבוקר אמרה אילנה דיין בריאיון ל-103FM לקראת שידור התוכנית: "אתם מכירים את המרדף שלנו במשך שנים אחרי אנשים שאנו רוצים שידברו. המקרה פה הוא שונה - הרבה מאוד עיתונאים מנסים לפצח את החידה של רביב, עמרי אסנהיים מנסה כבר 10 שנים לפצח את הסיפור. התשובה ניתנת על ידו, אבל מה שבעיקר מדהים זה שאחרי שחשבנו שאנו יודעים הכל על רצח רבין ושאי אפשר ללמוד יותר שום דבר חדש, אתה שומע מישהו שישב מישהו עם יגאל עמיר 48 שעות אחרי המעצר, ושמע ממנו דברים שעד היום לא שמענו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    משכתבת את ההיסטוריה ברינה וחוסר דיוק בפרטים (ל"ת)
    בלרינה 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 5.
    לערוץ אלגזירה 12
    אזרחי ישראל 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רינה מצליח ברוך שפטרנו מימך סטן נחש ארסי מתוסכלת חולת נפש מרוקאית מסריחה זכרון קצר כשהוריך עלו לארץ ריססו אותכם בפליט נגד זו"קים על מי את מסתלבטת רעל יוצא לך מהפה עושה בושות למשפחה ולשבט תקברי את עצמך נוכלת רקובה זקנה מתוסכלת לקינאה וקמצנות אין תרופה חולת נפש
    סגור
  • 4.
    את מקסימה
    אישה 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תמשיכי בדרכך ואל תתני לאף אחד להוריד אותך
    סגור
  • 3.
    הפקידים שולטים
    אר 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מצליח עוד נדחפת, לה אין בושה. השמאל אני כותב לך, עשית את שלך, דחפת לנו את כל הציניות שלך והמרירות נסקפטית. מספיק לנו
    סגור
  • שמפניה
    דור 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נו באמת...... את מח זה מעניין עכשיו,.
    סגור
  • 2.
    https://youtu.be/Ij16nfCeFAI (ל"ת)
    רינה? רינה שלנו? 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העובדה שרביב, סוכן השב"כ,הפיק והפיץ את הכרזה לא מבלבלת (ל"ת)
    העובדות 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור