ויראלי

אנה ארונוב זועמת: "סתם שמנמנה רופסת"

אנה ארונוב הגיבה בתגובה מכוערת שקיבלה בה נכתב: "אנה כבר סתם שמנמנה ורופסת", וזעמה: "באיזה עולם זה נראה סבבה למישהו לדבר ככה על גוף של אישה?"
מערכת ice | 
אנה ארונוב בקמפיין אינטימה (צילום לידור חדידה)
אנה ארונוב, הרקדנית והשחקנית האהובה, העלתה היום (שני) סטורי זועם על בריונות גדולה שחוותה ברשת, זאת לאחר שהיא שיתפה תגובה של טוקבקיסט שהגיב באחת הכתבות שעלו עליה, כי "אנה כבר סתם שמנמנה ורופסת".
ארונוב ממש לא נשארה חייבת והגיבה לאותו טוקבקיסט: "היי לטוקבקיסט החמוד. באיזה עולם זה נראה סבבה למישהו לדבר ככה על גוף של אישה לא משנה באיזה משקל היא נמצאת", תהתה ארונוב בתחילת הסטורי שהעלתה.
ארונוב המשיכה: "ואם זה שיח סבבה ברשת או בבית של מישהו, אנחנו בבעיה גדולה. אני לא צריכה חיזוקים, אני בשלום ואהבה עם הגוף שלי. אני שמה ספוט על משהו שצריך להוציא מהסיסטם. בכל בית או מעגל חברתי".
כזכור, אנה ארונוב ובעלה אייל אלגבי גוייסו לאחרונה לשמש כפרזנטורים עבור רשת ההלבשה התחתונה אינטימה, כשארונוב מככבת בצילומי הקולקציה הנשית ואלגבי בקטגוריה הגברית המשווקת תחת השם אינטימן.
שלא במפתיע, צילומי הקמפיין שהציגו את השניים בלבוש תחתון עוררו לצד הפרגון גם לא מעט תגובות זועמות ברשת על החשיפה הזוגית (תרתי משמע) של השניים, מה שהביא את ארונוב להעלות סטורי אינסטגרם שלה עם צילומים מתוך הקמפיין כשהיא מבקשת להבין מהגולשים את דעתם בסוגייה.
"למה קשה לאנשים לראות אישה או גבר (מתברר) בהלבשה תחתונה?" שאלה ארונוב בתיבת השאלות שפתחה לדיון בסוגייה. "מה זה עושה להם שהם כל כך מתנגדים? מה קרה עם לראות קצת עור של בני אנוש?", המשיכה לתהות. "אם מחר אנחנו נטוס ונעלה תמונות עם בגדי ים זה גם לא יהיה נעים לצפיה או שרק סוג בד עושה את כל ההבדל? באמת מעניין אותי איפה זה פוגש אותכם? בעיניי גוף זה דבר כל כך טבעי ואנושי. דברו אליי", ביקשה כשתמונתו של אלגבי המחויך מתלווה לטקסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה