ויראלי

מיכאלי תחת ביקורת: "לציבור יש קושי גדול עם מרב"

חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה מודאגת מהצניחה בסקרים, ולא מתעלמת מהסיבה המרכזית לכך. לטענתה המפלגה עדיין משלמת את המחיר של כעס הציבור על הסירוב להתאחד עם מרצ
דוד זולדן |  3
מרב מיכאלי, נעמה לזימי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
חברת הכנסת נעמה לזימי מממפלגת העבודה מתייחסת למצבה של מפלגת העבודה בסקרים ומדברת בקול רם על הפופולריות של יו"ר מפלגתה מיכאלי: "לציבור יש קושי גדול עם מרב היום וזה דבר שגם היא תגיד אותו, אנחנו עדיין משלמים את המחיר של הטעויות במערכת הבחירות האחרונה".
ח"כ לזימי אמרה את הדברים לבן כספית וינון מגל ב-103FM, והוסיפה ש"הציבור איתנו בכל העמדות שלנו בכל הסקרים, אבל זה לא בא לידי ביטוי כרגע, הבעיה היא הרבה דברים".
לזימי התייחסה לאיחוד בשמאל שנכשל ואולי הכריע את גורל המערכה: "נעשו טעויות מאוד גדולות גם כמפלגה וגם כגוש, והציבור עדיין כועס על זה, בטח נוכח כל מה שקורה. אני כן חושבת שבסופו של דבר הגענו לקונסטלציה של איחודים כי אי אפשר להישאר באותה סיטואציה. אני מתחברת לכל קריאות האיחוד בגוש. אני כן חושבת שמפלגת העבודה היא לא רק המפלגה שהקימה את המדינה, היא חייבת להישאר בכנסת. התפקיד שלנו להרים את המפלגה על הרגליים ואני מאמינה שנעשה את זה". 
יצוין כי לפי סקר חדשות 12 שנערך לפני תשעה ימים, העבודה בראשות מרב מיכאלי נותרת מתחת לאחוז החסימה (2.5%), בעוד שמרצ זוכה לחמישה מנדטים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מפלגת העבודה הקימה את המדינה?
    בר 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המציאה את השחיתות, דאגה לעליונות הקיבוצים, התעמרה בעדות המזרח (הפולנים צריכים לגור בגוש דן מפני שהם צרכני תרבות) הפלת בין עדה לעדה . המציאה את משלנו . המציאה את אנחנו והם, המציאה את כרטיסי החבר, התגזענה על כל מי שלא חשב כמותה, הביאה עלינו את מלחמת יוה"כ, .. תכלס הם עשו את כל מה שרע במדינה הזו .. ולכן יש להם חצי מנדט של תומכים וגם אלה כנראה עדיין יונקים מהפטמות של המדינה ..
    סגור
  • 2.
    עבודה
    סש 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפלגת העבודה אבודה וזאת עובדה .
    סגור
  • 1.
    אוסף כושלות במפלגה שרק השם נשאר אבל התוכן מזמן אבד (ל"ת)
    דן 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור