ויראלי

גל גדות חוטפת עוד מכה קשה: ההתרסקות הגדולה נמשכת

הסרט החדש של אולפני DC, "שהאזאם! 2: זעם האלים", חווה כישלון צורם, ובעקבות כך, כוכבי DC רבים, בראשם הנרי קאביל (סופרמן), בן אפלק (באטמן) וככל הנראה גם גל גדות (וונדר וומן), ככל הנראה לא ישובו לגלם את הדמויות האייקוניות שלהם החל מהשנה הבאה
מערכת ice |  3
גל גדות (צילום יחצ)
על רקע הטלטלה הגדולה באולפני DC בחודשים האחרונים והידיעה כי צילומי הסרט החדש של DC, "וונדר וומן" 3, בכיכובה של גל גדות, כבר לא יצולם וצילומיו הוקפאו, סרט הקומיקס החדש "שהאזאם! 2: זעם האלים" - הפרק החדש ביותר ביקום הקולנועי של אולפני DC, חווה כישלון צורם שעשויות להיות לו השפעות גם על הכוכבת הישראלית.
הסרט "שהאזאם! 2: זעם האלים", שיצא בתקציב ענק ועם ציפיות גבוהות במיוחד, גרף בסוף השבוע הראשון שלו על המסכים ברחבי העולם רק כ-65 מיליון דולר בלבד, מתוכם כ-30 מיליון דולר בצפון אמריקה. מדובר במספרים נמוכים במיוחד, ובפתיחה העגומה ביותר לסרט DC שלא הושק בתקופת הקורונה.
בעקבות התרסקות הסרט והטלטלה שחווה DC בחודשים האחרונים עם ביטולים של מספר סרטים, בהם כמובן וונדר וומן 3 והחלפת ההנהלה, כוכבי DC רבים, בראשם הנרי קאביל (סופרמן), בן אפלק (באטמן) וככל הנראה גם גל גדות (וונדר וומן) לא ישובו לגלם את הדמויות האייקוניות שלהם החל מהשנה הבאה. כך על פי דיווחים בארצות הברית, ואין ספק שמדובר במכה קשה מאוד לגת גדות, שהפכה לכוכבת בינלאומית בזכות התפקיד שלה בסרט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תגובתה של דנה איטרנשיונל
    תלמה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלמה ארצי אינו פחדן הוא בן אדם עם כבוד אלא שאת אינך חכמה במיוחד לכתוב כזה אמרה.
    סגור
  • 2.
    תגובה
    שרה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין בעיה, למה זה צריך להיות איכפת לנו, אין לנו בארץ בעיות יותר רציניות?????
    סגור
  • 1.
    מדבר שקר תרחק
    נפתלי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממילא היא מזמן פוליטיקאית
    סגור