ויראלי

מנכ"לית פייסבוק ישראל: "יש לי פחד שנתחיל ללכת אחורה"

"במקום להסתכל למעלה ולחשוב על ניפוץ תקרות זכוכית, אנחנו מרגישות את הקרקע מתחילה לרעוד לנו מתחת לרגליים": עדי סופר תאני בפוסט חברתי-פוליטי נוקב ליום האישה
מערכת ice |  1
עדי סופר תאני (צילום יח"צ)
יום האישה 2023 נפל בלב ליבה של סערה פוליטית-חברתית, ונותן לכמה אנשים תחושה שהמאבק לשוויון בין המינים נמצא רק בתחילתו.
"בכל שנה ביום האישה אני עוצרת לבדוק מה השתנה. כמה התקדמנו, מה השגנו." כתבה מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר-תאני בחשבון שלה ברשת החברתית. "לצערי, ברוב הפעמים התשובה הייתה שלא התקדמנו מספיק, אבל תמיד הכיוון הכללי היה קדימה. והשנה, ביום האישה 2023, יש לי בפעם הראשונה פחד אמיתי ומבעית שאנחנו מתחילים ללכת אחורה."
 
סופר-תאני מסבירה, "במקום להרחיב את החופש של נשים, אנחנו מצמצמים את הנוכחות שלהן על שלטי חוצות, על במות, ובמסדרונות הכנסת והממשלה. שבמקום לייצר סטנדרט של 50% נשים בכל חברה, ארגון או פקולטה, מדברים על לייצר מרחבים ציבוריים שנועדו ב-100% לגברים."

"שבמקום לעסוק בהרחבת האפשרויות לשירות משמעותי של נשים בצה״ל, אנחנו שומעים קולות שאומרים לבנות שלנו שייעודן היחיד בעולם הוא להקים משפחה." אמרה בהתייחס לאמירות של ח"כ אבי מעוז. "שבמקום להחמיר את האכיפה על התופעה האיומה של אלימות נגד נשים, מאיימים על נשים בעונש מאסר על לבוש לא צנוע. שבמקום לדבר על מקומות לנשים בשולחנות מקבלי ההחלטות, מדברים על מקומות באוטובוס."
עוד כתבה, "במקום להסתכל למעלה ולחשוב על ניפוץ תקרות זכוכית, אנחנו מרגישות את הקרקע מתחילה לרעוד לנו מתחת לרגליים. אז השנה המאבק שלנו הוא אחר, והוא בסיסי יותר. הוא קרב בלימה שנועד לוודא שאנחנו לא הולכות אחורה, אפילו לא במילימטר. הוא מאבק על הקול שלנו. הוא קרב על הזכות הבסיסית להיות שווה במדינת ישראל. הוא מאבק על העתיד של הבנות שלנו, ועל העתיד של החברה הישראלית."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת מאד!
    שלי 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט מפחיד ומחריד שכך נראית החברה הישראלית בשנת 2023. בדרך לחושך כבד. תודה שאת מאירה את הדרך ואומרת את מה שכולנו מרגישות ומרגישים
    סגור