ויראלי

קורין גדעון: "עד שזה לא יקרה אנחנו פשוט לא נתקדם"

המגישה ואושיית הרשת לא יכלה להתאפק ביום האישה וזעקה על הציפיות המוגזמות מנשים היום: "מצופה מאיתנו להיות גם קרייריסטיות, גם אקדמאיות, וגם אימהות מושלמות. גם מתוקתקות וגם כוסיות"
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
יום האישה שחל אתמול (רביעי) הציף את הרשתות החברתיות בפוסטים מעצימים ומועצמים של נשים מפורסמות יותר או פחות, אבל מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת קורין גדעון ביקשה דווקא לא להסתפק בכתיבה המרגשת אלא להסיר את המסכות.
"לא לבוא אלינו ולמכור לנו שוויון", פתחה בסערה. "אני חושבת על יום האישה ואני חייבת להגיד שמאז שאני אימא, כל המשמעות של להיות אישה השתנתה. ברגע שאת הופכת לאימא את מבינה את המהות של חוסר השוויון בעולם. אנחנו אלה שבהיריון, שיולדות, שמתמודדות עם הכל, שעוברות את הטלטלה הזאת."
גדעון המשיכה בפנייה למין הנשי, "אני רוצה להגיד לכן רגע בלי הליקוקים המתייפייפים. אנחנו בדור שמצופה מאיתנו להיות גם קרייריסטיות, גם אקדמאיות, וגם אימהות מושלמות. גם מתוקתקות וגם כוסיות וגם להיות בכושר וגם להיות אישה מדהימה לבעלך ולעבוד באיזה מאתיים משרות במקביל".

מה הפיתרון שלה למצב? גדון הציעה לממשלה לקדם חינוך חינם מגיל 0, ואמרה כי עד שזה לא יקרה, "אנחנו פשוט לא נתקדם במדינה הזאת". גדעון הסבירה, "ברגע שיהיה חינוך חינם מגיל אפס, כל אישה תוכל לבחור אם בא לה להישאר עם הילדים בבית או לחזור לעבוד. ברוב המקרים כשאין חינוך חינם, האישה היא זו שתשלם את המחיר בכך שתישאר בבית, והגבר הוא זה שימשיך להתקדם."
עוד זעמה, "בהמשך זה כמובן מוביל לזה שאנחנו מרוויחות 30 אחוז פחות בדיוק על אותה עבודה. בהנהלות של החברות יש אחוז קטן של נשים כי מי שמתקדם אלו הגברים, ואז ההחלטות שמתקבלות במקומות האלה הן החלטות לטובת גברים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה