רכילות עסקית

קורין גדעון מתפרקת: למה פרצה בבכי בבית הכנסת הגדול?

קורין גדעון לבשה בגדים צנועים כיאה למשפחת בעלה חילי והגיעה לאירוע לציון 100 שנים להיווסדו של בית הכנסת הגדול בתל אביב. וכשפגשה את הרב הראשי ישראל מאיר לאו, לא הצליחה לעצור את הדמעות

מערכת ice | 
קורין גדעון וחילי סורוצקין (צילום אור גפן יחצ)
אמש (ראשון) נערך אירוע לציון 100 שנים להיווסדו של בית הכנסת הגדול בתל אביב, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל והרב הראשי ישראל מאיר לאו. מי שגנבה את ההצגה בערב היתה אשת הטלוויזיה קורין גדעון שהגיעה בלבוש חסוד וצנוע יחד עם בעלה חילי סורוצקין.
רק שלשום עלתה קורין לכותרות כשסגרה חשבון עם טל ברמן ואביעד קיסוס, ואמש הרגישה בנוח לעבור מדגמון הלבשה תחתונה ללבוש צנוע חרדי – שכן בעלה חילי מגיע ממשפחה חרדית. בני הזוג התרגשו מאוד לפגוש באירוע את הרב לאו, שכן הוא היה זה שחיתן אותם ב-2018. מאז נולדו לזוג שני ילדים, אלונה ורפאל - אך קורין גדעון לא שכחה ומרוב התרגשות אף הזילה דמעות.

גדעון טרחה לתעד את האירוע גם בחשבון האינסטגרם שלה, ובין השאר שיתפה סרטון של הרב וכתבה: "הרב לאו שזכינו שחיתן אותנו, אין אנשים כאלה". היא שיתפה גם סרטון של שולי רנד שהופיע באירוע וכתבה: "שולי המלך, ארגזים של כשרון וכריזמה".
רנד הגיע לערב ללא צופית גרנט שאישרה הגעתה, אך לבסוף לא באה. עוד הגיעו לבית הכנסת: פטריק דרהי, אלוף במיל' יוחנן לוקר, עוזי דיין, יום טוב סמיה, איילת נחמיאס ורבין, ראש העיר רון חולדאי, הרב יובל שרלו, זוכה פרס נובל פרופ' פול רומר, בת שבע בובליל בעלי רשת קלאב הוטל, שלמה פיבקו נשיא בית הכנסת, הרב יצחק בר זאב רב ביה"כ, אלדד מזרחי יו"ר המועצה הדתית ועוד. הפיק: יצחק ראשי.
נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר בנאומו: "אני מאמין שדווקא על רקע הקיטוב המחריף בחברה הישראלית, בית הכנסת הזה והמאמץ לחדשו, טומנים בחובם מסר ישראלי חשוב של שירת עשבים - של ראיית הייחוד בכל אדם, אבל בעיקר השותפות התל-אביבית והישראלית. אנחנו ניצבים כאן היום ובפינו אמירה ברורה: אנחנו עם אחד, יש לנו שורשים משותפים ומסורת מפוארת, שגם אם אנחנו חולקים לעתים על פרשנותה, אנחנו אוהבים אותה – יחד, ומפתחים אותה – יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה