ויראלי

אורנה בנאי חושפת בכאב: "אבא איים שיתאבד, פחדתי פחד מוות"

אורנה בנאי פתחה בפני אחיה אביתר בנאי במהלך התוכנית מחוברים בהוט את הקשיים שהיו לה עם ההורים שלה כשיצאה מהארון: "אבא אמר לי שזה חוסר התחשבות. בגלל ההורים הרגשתי שזה חטא, זו הייתה בושה. המשפט הכי זכור לי זה 'אבא יתאבד', פחדתי פחד מוות מזה". גם אביתר לא נשאר חייב ופתח הכל: "אבא אמא שלא ידבר איתי". צפו
מערכת ice |  1
אורנה בנאי (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אורנה בנאי, אחת השחקניות והקומיקאיות הגדולות בתולדות מדינת ישראל, משתתפת בימים אלו בעונה העשירית במספר של התוכנית "מחוברים" בהוט, במסגרה היא חושפת את כל החיים שלה בפני המצלמות, ומספקת הצצה לחייה כפי שמעולם לא ראינו. 
בפרק שישודר הערב (ראשון) ב-HOT3, אורנה בנאי נחשפת מול אחיה אביתר בנאי, על היציאה שלה מהארון מול משפחתה. בנאי מספרת: "אני שנים הלכתי עם תחושה של...בעיקר בגלל ההורים שלנו, פחד גדול להיות מי שאני בעצם. כאילו להיות לסבית מבחינת ההורים זה היה חטא. זו הייתה בושה".
בנאי המשיכה ופנתה לאביתר אחיה הצעיר: "אתה יודע מה אבא אמר לי כשאמרתי לו שאני אוהבת נשים? 'זה חוסר התחשבות!'" אביתר הגיב: "זה מדהים, זה מבחינתו כמו עיבר בגוף שלו שעובד בניגוד לרצונו. הוא לא מבין מזה הדבר המעוות הזה". בנאי טענה: "זה פשוט בורות במאה אחוז, בורות".
"לקחת אותי בגיל 16 לטיפולי המרה. כשהם גילו את זה הם אמרו לי המון דברים מוזרים שעד היום נקלטו לי בראש והם חרוטים לי. 'יש לך אח קטן בבית', לא הבנתי אף פעם מה הם רוצים. כאילו אני לא יודעת, מקבלת לקוחות בבית, כשיש לי אח קטן". אביתר הגיב: "וואו, כן". זה היה אחד המשפטים הכי קשים שאני זוכרת. והמשפט השני היה: 'אבא יתאבד'". בשלבים אלה אביתר היה המום לחלוטין, כשבנאי הוסיפה: "אני פחדתי פחד מוות מזה".
בהמשך, אביתר סיפר: "כשחזרתי בתשובה אבא אמר לי 'אם אתה הולך עם הציציות בחוץ אני לא מדבר, אנחנו לא נהיה בקשר. אז גם זה היה לו מאוד קשה, החזרה בתשובה, לאמא פחות. הרגשתי שהתבאסנו אחד על השנייה. אני התבאסתי עלייך כשהייתה לי ביקורת על החיים החילוניים שלך, ואת התבאסת עליי. ואני מרגיש שהייתי לא בסדר מולך, באיך ששפטתי את החיים שלך. וגם הייתה התרחקות בינינו. בתקופה שלי פה בתל אביב, היינו מאוד קרובים דווקא ואז התרחקנו". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חילונים לא מקבלים
    אחת המומה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם חילונים ״ונאורים״ לא מקבלים לסביות קל וחומר דתיים אז לא לשפוט אנשים שקשה להם להבין גייז. סטיה לכל דבר ואסור להגיד את זה
    סגור