ויראלי

כוכבת הילדים מיקי בחרדה: "בדקתי 5 פעמים שהדלת נעולה"

מיקי מוכתר הלכה לשמוע ולחזק את האישה נאנסת מגדה ובני משפחתה. "זה אחד המקרים הכי קשים ששמעתי. איך יכול להיות שמדינה שלמה לא עוצרת?". כוכבת הילדים קראה לתרום למשפחה
מערכת ice |  1
מיקי מוכתר (צילום אושר עדן פשינסקי)
אירוע חריג התרחש בלילה בין יום חמישי לשישי בשבוע שעבר בגדרה. אישה בשנות ה-30 לחייה התקשרה למשטרה להגיש תלונה על כך שגבר אלמוני פרץ בלילה לביתה, בזמן שישנה עם בנה הפעוט. לדבריה הגבר גנב מביתה כסף ותכשיטים וטרם עזב קשר אותה ואנס אותה.
על הרקע המקרה המזעזע, כוכבת הילדים מיקי מוכתר שיתפה קישור לתרומה לסיוע לנפגעת ולמשפחתה, וכתבה את ההלם שחטפה לאחר שהתוודעה לחדשות.
"בוקר טוב מדינת ישראל שלי, אני אוהבת אותך, אני גאה להיות חלק ממך. אני היום כותבת לך אחרי לילה של סיוטים, לילה שרק שחזרתי בראש מה הילדים והאמא סיפרו לי." כתבה מוכתר בפוסט באינסטגרם. "לילה שבדקתי 5 פעמים שהדלת נעולה. איך. איך יכול להיות שמתרחשים פה פשעים על ידי מפלצות אדם שפוגעים בילדים ובנשים ומערכת המשפט והמדינה לא רועדת?"

מוכתר המשיכה, "אני פונה אליך מדינה שלי לתת עונש כבד (חבל שאין עונש מוות) לאנסים. לאיש שאנס את האמא ורצח את הנפש של כל המשפחה הזאת. 3 ילדים קטנים גמורים. 2 שהיו עדים לכל. משפחה שלמה שכבר בחיים לא תיהיה אותו הדבר. אחסוך מכם את כל הפרטים ששמעתי אתמול, אבל זה אחד המקרים הכי קשים ששמעתי. איך יכול להיות שמדינה שלמה לא עוצרת שילד בן 4 מציל את אמא שלו? קומי מדינת ישראל. מהר. תרעידי את השמיים."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם המדינה תעשה מה שצריך,יקראו לה פשיסטית וגזענית (ל"ת)
    שקד ירושלים 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור