ויראלי

מעיין אדם שוב מושפלת: "פייק מניפולטיבי, הכל בשביל הכסף"

אחרי דניאל עמית, גם ליאל אלי יוצאת נגד משפיענית הרשת: "להגיד 'אומייגד בנות זה רק בשבילכן...', חיים זה בשביל הכסף. בסופו של דבר אם אצלך הקוד קופון השווה ביותר אז העמלה גבוהה יותר ואת עושה יותר כסף"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם לא ממשיכה לחטוף אש ברשתות החברתיות ממשפיעניות שונות. אחרי שדניאל עמית ביקרה אותה בחריפה רבה, כעת מי שנכנסת לתמונה ליאל אלי, שעד לא מזמן הייתה החברה הכי טובה שלה, עד אותו ריב של השתיים במהלך טיול לדובאי.
בסטורי שהעלתה אתמול אלי, היא התייחסה לסערה הגדולה סביב אדם וכתבה: "זה שוק חופשי, כל אחת מותר לה לתמחר את עצמה איך שהיא רוצה, עזבו את זה שמצד החברות זה לא נראה טוב כי הם מוציאים אנשים קטנים, אבל זכותם".

ואז החלה הביקורת האמיתית: "מה שחרה לי זה המניפולטיביות וזה הפייק, כי להגיד 'אומייגד בנות זה רק בשבילכן...', חיים זה בשביל הכסף. בסופו של דבר אם אצלך הקוד קופון השווה ביותר אז העמלה גבוהה יותר ואת עושה יותר כסף".
וגם רמיזה על הרצון של אדם להכנס לפוליטיקה השתחל מהר מאוד לדבריה: "בתור אחת שמכירה את הנפשות הפועלות, חברים אל תפלו. brp יודעת להתנסח אבל זו פוליטיקה אל תשכחו. דני את יכולה להכין לי פסטה? אני בדרך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה