ויראלי

דורין אטיאס זועמת: "הקנקן שלכם מבריק - מה שבתוכו מסריח"

מעצבת האופנה והסטייליסטית יצאה בסטורי זועם להגנת המאבטחים בקניון רמת אביב שנאלצים לשמור בקור ובגשם ללא חימום. "העליתי את הפוסט כדי לזעזע את המערכת והיא זועזעה", מסרה לנו בתגובה ועדכנה בסוף האופטימי של הפרשה
מערכת ice |  1
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
ברברה, הסופה האימתנית שמזעזעת את המדינה ביומיים האחרונים השאירה רבבות בבתים מכורבלים מתחת לפוך או מחובקים עם מפזר החום שעובד שעות נוספות. אך לא כולם יכולים להרשות לעצמם לא לצאת לעבוד ונאלצים להתמודד לא רק עם הקור המקפיא אלא גם עם תנאי עבודה קשים.
פוסט שעלה אתמול (שני) בעמוד של סטטוסים מצייצים, חשף פנייה של גולשת בשם מאיה שריג ששיתפה התכתבות שניהלה מול קניון עופר ברמת אביב בבקשה לדאוג למאבטחים בכניסה לחימום בימי החורף הקשים והקרים, פנייה שלדבריה לא טופלה למרות ההבטחות.  
מי שנתקלה בפוסט ולא יכלה להישאר אדישה לתוכנו היא מעצבת האופנה והסטייליסטית דורין אטיאס, שמיהרה להעלות אמש סטורי זועם לאינסטגרם שלה בו שיתפה את 66.9 אלף עוקביה במחדל. 

"קניוני עופר רמת אביב", פתחה את הסטורי, "אולי הקנקן שלכם מבריק, אבל מה שבתוכו מסריח ומרקיב", כתבה בזעם לא מוסתר. "אני מזמינה את כולם להיכנס לפוסט לקרוא והכי חשוב להפיץ ולקוות שהשיימינג יהיה מה שיוביל את 'האדונים' להתייחס יפה לעובדים", כתבה.
הפוסט המקורי והסטורי של אטיאס הצליחו לגרום לסערה לא קטנה בפני עצמם, ואטיאס מיהרה לעדכן כי דוברת הקניון פנתה אליה כשהיא משתפת את עשרות אלפי עוקביה בתגובה.
"מדובר בשתי עמדות שמירה מתוך עשר שבהן בעיית תשתיות", נכתב. "אנו דואגים כבר מחר על הבוקר שגם בשתי העמדות האלו יוצבו תנורי חימום. הנושא בטיפול מיידי", הובטח לאטיאס. "לידיעתך קניון רמת אביב דואג לכל המאבטחים והעובדים גם לביגוד חם בנוסף לתנורי החימום", ביקשו להדגיש.
היום (שלישי) בבוקר אטיאס עדכנה כי הבעיה אכן טופלה. Mission accomplished. מחמם את הלב והגוף", כתבה על גבי תמונה בה נראים תנורי חימום בצמוד לעדכון מהדוברת שגם הודתה לה על הפנייה ותשומת הלב.
"כך נראית ערבות הדדית", הוסיפה אטיאס בהתרגשות. "תודה לכל האנושות הטובה שגרמה לדבר הזה לקרות", הוסיפה והודתה לכל מי שהתגייס לטיפול המהיר בסוגייה הכואבת.
"העליתי פוסט כדי לזעזע את המערכת והמערכת אכן הזדעזעה", מסרה לנו אטיאס כשביקשנו לברר מה הביא אותה להעלות את הסטורי. "מיד אחרי שעלה, התקשרה אלי הדוברת של קניון רמת אביב. נתתי לה את הפרטים והעניין טופל", סיפרה לנו אטיאס על מהירות התגובה והטיפול אך ביקשה גם להוסיף: "אם אבא של מישהו מהנוגעים בדבר ואפילו מהקוראים את הפוסט היה עומד קופא כשומר במקום הזה הוא היה הופך שולחנות", אמרה.
לסיום, אטיאס ביקשה לנצל את הבמה התקשורתית והוסיפה: "אני רוצה לנצל את הבמה ולצאת בפנייה לכל הנשים שקוראות לעצמן 'משפיעניות' רשת': "תפקחו את העיניים ותשפיעו באמת. לא הכל זה קוד קופונים (הכוונה היא לסערת קוד הקופונים בין דניאל עמית למעיין אדם שמסעירה את הרשת בימים האחרונים) תעשו טוב גם אם לא יוצא לכן אחוזים מזה", סיכמה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דורין את מלכה!!!תורמת לחברה גם בלי קוד קופון (ל"ת)
    חן 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור