ויראלי

אדוה דדון ובן זוגה החדש מחזקים את הקשר

אחרי שהזוגיות בין כתבת חדשות 12, אדוה דדון, לבין השחקן ודוגמן 'קסטרו', ידין גלמן, נחשפה, על פי התיעוד שעלה לרשתות החברתיות, הזוג האוהב החליט כבר עכשיו לחלוק הורות משותפת עם כלב חדש ומתוק שמצטרף לחיקם
מערכת ice |  3
אדוה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
אחרי שנחשפה הזוגיות החדשה בין כתבת ומגישת חדשות 12, אדווה דדון, לבין השחקן ודוגמן 'קסטרו', ידין גלמן, שגם חשף אבי ותום נשר הכירו ביניהם והיא הייתה די קשה להשגה עבורו עד שהצליח לצאת איתה, השניים שנמצאים בעיצומה של מערכת היחסים המלבבת והיפה כבר מתקדמים לשלב הבא.
על פי התיעוד שעלה לרשתות החברתיות, הזוג האוהב החליט כבר עכשיו לחלוק הורות משותפת עם כלב חדש ומתוק שמצטרף לחיקם. שמו של ההולך על ארבע הוא נוח והוא יארח חברה לאילן, בתה של דדון, אותה הביאה לעולם יחד עם בעלה לשעבר, גם הוא כתב חדשות 12, גלעד שלמור. 

כזכור, גלמן סיפר לאחרונה כאשר נשאל כמה זמן הוא ואדוה ביחד: "וואי, שרפת אותי. אני חושב שחמישה חודשים. סליחה, חמישה וחצי חודשים. הדייט הראשון? היינו בבית לא יצאנו, לקח זמן לצאת".
עוד הוסיף הדוגמן הצעיר: "בישלתי לה, עשיתי פולנטה ודג עם חמאת שקדים. בדיוק אתמול אמרתי לה שהלוואי שעד היום האחרון שלי יגידו עליי שאני החבר של אדווה. עם אישה כזו, חבל על הזמן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מזדקנת מהר פרצופה גס
    אדווה הזויה 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלה לשעבר שלמור פי מליון שווה אותה
    סגור
  • 2.
    אדווה בהצלחה אולי ככה לא נשמע מה שלא מעינייננו
    דנה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שמי שפרסם יחטוף קנס של 100 אלףז שח אולי יפסיקו לרכל ולפרסם דברים שלא מעניינים אותנו . אף אחד לא צריך שיכנסו לו לחיים ויעשו על חשבונו פרסום גם אל הם מפורסתמים חאלאס דייי לא מעניין
    סגור
  • 1.
    חח
    חח 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קדימה חתונה והרבה ילדים
    סגור