ויראלי

עדן פינס וסימון סוסינה עולים שלב ביחסים: זה הרמז שנתנו

אחרי שהשניים התנשקו בלהט בחצות בפריז בסילבסטר, לשם המריאה הדוגמנית כדי להיפגש עם השחקן, הם ממשיכים ליהנות מהזוגיות הפורחת גם באיטליה, שם הם נפגשו בסוף השבוע ונשיקה לוהטת שלהם לא פספסה אף אחד, כעת הם ממשיכים ליעד הבא שלהם ביחד
מערכת ice |  5
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
פרידה? הצחקתם את עדן פינס. בעולם הבידור ובכלל המעריצים בישראל, עדיין אין סימנים לרגיעה מעצם הסיפור המסקרן של השחקן הלוהט סימון סוסינה, כוכב הסרט "365 ימים" שלא פעם הגיע לישראל והיה נראה שהוא והדוגמנית הישראלית מנהלים רומן לוהט במיוחד שכבר נמשך לא מעט זמן והיום (חמישי) השניים כבר עולים שלב ביחסים.
בעוד שלאחרונה נטען כי השניים הפרידו כוחות, רק לפני הסילבסטר פינס טסה לפריז ועל פי תיעודים שעלו לרשתות החברתיות הלילה, הם שוב נצפו יחד רק לפני כניסת 2023 והפרידה מ-2022. ובחצות, השניים התנשקו בלהט אל מול הירח. אבל כעת, הם ממשיכים ליהנות מהזוגיות הפורחת שלהם.
גם בסוף השבוע האחרון עלו תמונות שלהם מתנשקים בלהט והפעם בלי להסתתר יותר מדי. מאז הם ביחד ומבלים באושר, כאשר הבוקר העלו תיעוד שלהם בפריז, עם מגדל אייפל ברקע. איר האורות שנחשבת לבירת האהבה תביא את השניים לעלות מדרגה ביחסים?
השניים בחרו לבלות את הערב במועדון במילאנו וצלם שהיה שם צילם אותם במהלך נשיקה לוהטת במיוחד. אבל זה לא התיעוד היחיד שלהם מהזמן ביחד, כאשר המשיכו להגיע תמונות שלהם מבלים יחד בפומבי.
 
אם תשאלו את השניים, הם אפילו לא מנסים להסתיר את זה. רק לאחרונה פינס העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא רקדה, כאשר סוסינה לא נשאר אדיש והגיב לפינס: "תיהני בייבי". פינס מיהרה להגיב לסוסינה וכתבה לו בחזרה: "גם אתה אהובי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עדן מבינה עניין
    בצבי 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדן פינס בתגובה, כן אני הולכת רק על גדול ושלם, ניימאר, סוסינה רק גויים אצלם זה שלם ומושלם לא אוהבת שזה חתוך הולכת רק על גדולים ככה אני אןהבת אותם
    סגור
  • 3.
    פינס, זאת שהיתה בדירת האוRגיות עם חוגג?
    עופר 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שמענו הכחשה שהיא לא היתה . משה חוגג ומפורסמים מהכדורגל חגגו בדירה שלו וגם השם של עדן פינס כיכב שם
    סגור
  • 2.
    פינס בוזגלו
    דןדו 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראשית פינס הלא תמימה כלל, כבר לא נקראת בת מלך ,,מגעילה, בשביל כסף מעדיפה לשכב עם גוי, ,גורמת להתבוללות לשמה,,,כמוה יש גם את הדתיה כאילו ,,יעל שלביה,,היתה עם גוי היתה איתו במיטה,,לא מתביישת,,,כבר לא בת מלך, לא דין ולא דיין, בקשר לבוזגלו האדם הזה מסובך עם עצמו,,מצטלם עם נערות ליווי נותן להן כסף ומקבל סתם במה,,,מי הוא בכלל? דוגמן כמו ה....שלי
    סגור
  • 1.
    נבלה תתביישי. אל תזכירי שאת קשורה ליהדות תעשי לנו טובה
    יהודה 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    די לבייש אותי ואותנו.
    סגור
  • תשובה לפינס
    יס 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית יעל שלביה הייתה חברה של יהודי אם כבר עובדות עצוב שזה מה שמפריע לך ולא שהבחורה רצה מגבר לגברולא נחה מורידה את כבודה.
    סגור