ויראלי

תיעוד קשה לצפייה: שוד אכזרי בתחנת הדלק סונול בדרום

הפשע בדרום נמשך: תחנת דלק סונול הסמוכה לישוב חורה נשדדה על ידי רעולי פנים ששדדו מהמוכר מאות שקלים. בנוסף, הם גרמו נזק כבד מאוד במקום לפני שנמלטו. צפו בתיעוד הקשה
מערכת ice |  1
סונול ומשאית המימן (צילום יחצ)
הפשע בדרום ממשיך להכות בתושבים האומללים שכבר הפכו מזמן לחסרי אונים נוכח הפרוטקשנים, הגניבות, הפריצות, האלימות וחוסר המשילות ששורר באזור. היום (ראשון) התרחש עוד שוד אכזרי במיוחד בתחנת דלק סונול בדרום.
מדוברות המשטרה של מרחב נגד נמסר כי "המשטרה פתחה בחקירה אודות נסיבות אירוע שוד בחנות נוחות בתחנת דלק הסמוכה ליישוב חורה. היום בשעות הבוקר התקבל דיווח אודות שוד בחנות נוחות בתחנת דלק הסמוכה ליישוב חורה. על פי הדיווח למקום נכנסו רעולי פנים ושדדו מהמוכר בחנות מאות שקלים, תוך שהם מותירים במקום נזק רב ונמלטים. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות, במקביל לסריקות שמתבצעות בניסיון לאתר את החשודים".
מיד לאחר השוד הקשה, הופצו ברשתות החברתיות השונות סרטונים אשר מראים את הנזק הרב שנגרם במקום בו התבצע השוד. על פי התיעוד נראה כי אותם שודדים עקרו את דלת הפס בכניסה לחנות וחדרו ממנה אל תוך החנות, כאשר בתוך המקום נראה כאוס אחד שלם כשכמעט כל החנות הושלכה על הרצפה במהלך השד ונראה כי הנזק שנגרם הולך לעלות עשרות אלפי שקלים. השודדים כאמור שדדו מהמקום מאות שקלים בודדים, אך זה לא הפריע להם להרוס כליל את חנות הנוחות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לסגור להם תחנות דלק (ל"ת)
    מכלוף 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור