ויראלי

בגיל 59: ג'וני דפ יככב בתצוגת אופנה של הלבשה תחתונה

לאחר הניצחון בתביעה המתוקשרת שניהלה נגדו אמבר הרד, ג'וני דפ חוזר לאור הזרקורים. במהלך מפתיע למדיי הוא יופיע שבוע הבא בתצוגת אופנה להלבשה תחתונה של לא אחרת מאשר ריהאנה
מערכת ice | 
ג'וני דפ (צילום shutterstock)
כעת שג'וני דפ ניצח בתביעה נגדו מטעם אשתו לשעבר אמבר הרד, נדמה שהכוכב חוזר לאט לאט לאור הזרקורים והוליווד פותחת את ידיה בפניו. על פי דיווחים חדשים, דפ ייקח חלק בתצוגת האופנה של ליין ההלבשה התחתונה בניהולה של ריהאנה ב-9 לנובמבר. 
כמדיי שנה תצוגת האופנה תעלה לשירות אמזון פריים וידאו וזו תהיה תצוגת האופנה הרביעית במספר שריהאנה מפיקה. בשנים עברו לקחו חלק בתצוגות לא מעט כוכבים דוגמת ג'יג'י חדיד, סינדי קרופורד, בתה של מדונה לורדס ליאון, אדריאנה לימה, דדי יאנקי ורבים אחרים. 
לפי מה שידוע בעת זו, דפ כבר צילם את חלקו עבור תצוגת האופנה והמעריצים התבקשו לא להפיץ את המידע הזה. בנוסף, לא ידוע מה בדיוק תפקידו של דפ בתצוגה אבל ככל הנראה לא מדובר בדוגמנות הלבשה תחתונה לגברים. 
כאמור, לאחרונה דפ זוכה מאשמה בתביעתה של אמבר הרד נגדו בגין אלימות במשפחה. בעקבות הזיכוי דפ קיבל לא מעט תמיכה ברשתות ודווח כי גם חברת דיסני חיפשה לחדש עמו קשרים על מנת שיחזור לתפקיד המוכר של ג'ק ספארו בסרט חדש של 'שודדי הקאריביים'. 
כזכור, שנייה אחרי הזיכוי דפ הופיע בתור אסטרונאוט בטקס פרסי הווידאו של MTV ובקרוב הוא אף צפוי לביים את הסרט הראשון שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה