ויראלי

קנדל ג'נר עושה מעצמה צחוק: זו התחפושת שלה להאלווין

לאחר שסרטון שלה חותכת מלפפון נהיה ויראלי והפך אותה למעין בדיחה - קנדל ג'נר בוחרת בהומור במסגרת חגיגות ליל כל הקדושים בארה"ב והתחפשה למלפפון ענק עם סכין ביד
מערכת ice | 
קנדל ג'נר (צילום פייסבוק/ קנדל ג'נר)
בחודש מאי האחרון ניסתה דוגמנית העל קנדל ג'נר להראות עד כמה היא באמת עממית, למרות המשפחה המיוחסת, אלא במקום היא נהפכה לבדיחת רשת ענקית והכול בזכות - מלפפון. בקטע מתוך אחד הפרקים בסדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן קנדל מנסה להכין סלט מלפפונים וכאשר היא באה לחתוך את הירקות הצופים נדהמו לגלות כיצד היא חותכת אותם.
 

אין ספור תגובות עלו במהרה לרשת וג'נר, אשר הקימה לאחרונה חברה לייצור טקילה, אפילו שיתפה כמה מהן. כעת, לאור העובדה שהרשת לא מיהרה לשכוח את הפדיחה הקטנה הזו, ג'נר עדיין בוחרת בצד ההומוריסטי של כל העניין ולכן שיתפה היו כי התחפושת בה בחרה לחג ליל כל הקדושים בארה"ב היא תחפושת מלפפון ענקית עם סכין חיתוך. כצפוי התגובות לזה היו תומכות ומשעשעות ולכן לא מפתיע אם בקרוב כל הנושא ישכח. 
לעומת זאת, בעוד שעוקבים רבים דווקא היו מאד מרוצים מהבחירה של ג'נר, לא כך היה הדבר עם התחפושות שהאחות הגדולה קים קרדשיאן בחרה עבור ילדיה המשותפים עם קניה ווסט.
קים חטפה לא מעט ביקורת בימים האחרונים לאחר שהלבישה את הילדים בתחפושות של זמרים אפרו-אמריקאים בטענה שילדיה לא מכירים אותם ולא באמת היו רוצים ללבוש אותן ולכן היא לבטח הכריחה אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה