ויראלי

עקיצה במעבר הגבול: למה גבר ניסה להבריח אלף דבורים?

אזרח גיאורגי עורר את חשדם של בודקי המכס בגבול עם טורקיה. בחיפוש מתח לחולצתו התגלו דבורי דבש מוסלקות בתוך קופסאות זעירות, בהן מלכות
מערכת ice | 
ניסה להבריח דבורים ונעצר (צילום מתוך טוויטר)
העובדים במעבר הגבול רגילים כבר לניסיונות הברחות של דברים שונים ומשונים. אבל זו הפעם הראשונה בה נתקלו באדם שמנסה להבריח על גופו לא פחות מ-1,000 דבורים.
המקרה המוזר ארע במעבר הגבול סארפ, המחבר בין גיאורגיה לטורקיה. אוטובוס נוסעים שהגיע למעבר נבדק על ידי רשויות המכס הטורקיות, ונוסע אחד עורר במיוחד את חשדם, והוא נלקח לבדיקה גופנית עם מטלטליו.
הבודקים הרימו את חולצתו של האיש, כבן 50, ונדהמו לגלות שהוא לובש חגורה ענקית המזכירה לנו חגורת נפץ, אלא שבחגורה הוסלקו מאות דבורי דבש שהוחזקו בקופסאות זעירות. בחיפוש בציוד של הגבר נמצאו דבורים נוספות, בהן גם כ-100 מלכות דבורים.

השלל העוקצני במיוחד הוחרם על ידי רשויות המכס, והגבר המבריח נעצר לחקירה. עדיין לא ברור מה היתה מטרת ההברחה ולשם מה נועדו הדבורים. וגם לא ברור מה ייעשה איתן כעת. משרד המשפטים הטורקי פרסם הודעה לתקשורת בה צוין: ""במהלך בדיקה שגרתית במעבר הגבול סארפּ, קצינים נתקלו בגבר שניסה להבריח על גופו דבורים. החשוד, אזרח גאורגיה, נלקח למעצר. נכון לעכשיו, אין לנו מידע נוסף לגבי הדבורים. ייתכן שישחררו אותן באזור, וייתכן שעשו איתן משהו אחר".
מקרה, קצת פחות מוזר, ארע בגשר אלנבי בגבול ישראל וירדן, שם נעצר פלסטיני שניסה להבריח כ-16 ציפורי שיר נדירות, אותן החביא בתוך גרביוני רשת שהיו מתחת למכנסיו. הוא נעצר והציפורים הוחרמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה