ויראלי

צפו בתיעוד הדרמטי: מסוק נושא פוליטיקאים מתרסק לאדמה

תיעוד מפחיד הפך ויראלי בשבוע האחרון ומציג התרסקות של מסוק לאחר שנקלע לבעיות טכניות ואז נתקע בחוטי עמוד חשמל. על המסוק כך מסתבר היו פוליטיקאים מברזיל שניצלו בנס 
מערכת ice | 
צילום פייסבוק
הפוליטיקאים הברזילאים, הרסיליו דיניז, דייוויד בארוסו וצוותם האישי עלו לטיסת מסוק שגרתית למדיי במדינת ברזיל כשלפתע הטייס איבד את השליטה עליו ונתקע בקו חשמל שהיה מחובר לעמוד. המסוק החל לצלול מטה במהרה אך באורך פלא ובעיקר בנס גדול לא היו נספים באירוע.
את הסרטון עם התיעוד הדרמטי צילמו העוברים והשבים שראו את האירוע מתרחש לנגד עיניהם ובסרטון שומעים כיצד הצופים זועקים למראה הנוראי של המסוק עולה באש כנפגש עם הקרקע. מטעם מכבי האש שטיפלו באירוע נמסר כי כלל הנוכחים במסוק יצאו ללא פגע, אך נלקחו לבית החולים הקרוב לטיפול ומעקב. כמו כן, קווי החשמל באזור נותקו בעקבות התנגשות המסוק בעמוד החשמל. 
לא מדובר בתאונה הראשונה החודש שקשורה בכלי תעופה. בתחילת החודש דווח על התרסקות מטוס פרטי שהיה בדרכו מספרד לגרמניה ודיווח על כשלים טכניים. המטוס התרסק אך עד כה לא ידוע מה עלה בגורל ארבעת הנוסעים ומה באמת גרם לתאונה.
למרות הכול, בעיות טכניות בטיסות הן יחסית נדירות והבעיות העיקריות שחווה עולם התעופה הוא דווקא בעקבות העומסים הכבדים בחודשי הקיץ הנוכחיים ובעקבות המחסור הכבד בכוח אדם כתוצאה מתקופת הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה