ויראלי

תיעוד מטורף: נהג טסלה ישן בזמן שימוש בנהג האוטומטי

לאור העובדה שחברת שיצרנית הרכבים טסלה סופגת ביקורות קשות בנוגע למנגנון הנהיגה האוטומטית ברכביה, סרטון ויראלי חדש מציג כיצד נהג רכב נרדם נשען לאחור ברכב על מנת לנמנם בלי לשים לב לכביש
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
אישה מדווחת בשבוע האחרון כי בעת שהייתה בדרכים עם בן זוגה, הוא שם לב במראה האחורית לרכב מסוג טסלה שנדמה כי אין בו נהג כלל.  דקות ספורות לאחר מכן התבררה האמת המסוכנת והיא כי נהג הטסלה היה נוכח, רק שזה האחרון נשען לאחור עם מושב הכיסא, הוריד ידיו מן ההגה ונמנם בזמן ששם את הרכב על מצב נהיגה אוטומטי – דבר שעל פי טסלה אמור להיות כביכול בלתי אפשרי.
האישה במושב על יד הנהג תיעדה את הכול בסרטון באורך של כ-20 שניות, אך לא הספיקה לרשום פרטי הרכב היות והנהג התעורר והזדרז להסתלק מן הכביש בו שני הרכבים נסעו , זה לצד זה באונטריו, קנדה.
כאמור, חברת טסלה של אילון מאסק טוענת שהדבר לא אפשרי כי לרכב ישנם חיישנים שאמורים להתריע לנהג אם הוא לא ער לכביש. הדבר הביא רבים להאמין שהסרטון מבויים או מזויף ומצלמת הסרטון מצדה הכחישה נחרצות וטענה במרץ כי מדובר בסרטון אמיתי לגמרי.
הסרטון הוויראלי התפרסם בדיוק בתקופה בה השיווק של חברת טסלה, ביחס למנגנון הנהג האוטומטי, נמצא תחת ביקורת רבה. בתחילת ספטמבר מדינת קליפורניה הגבילה חוקית את הדרך בה יצרני רכבים יכולים לשווק את המנגנון שהם מייצרים.
כמו כן, מנהל הבטיחות הפדרלי בכבישים המהירים חוקר בעת זו מתקנים שטסלה מעורבת בהם בהקשר זה, וטוענת שצרכנים פשוט לא מבינים את המגבלות הטכנולוגיות של המנגנון וזאת עקב שיווק מטעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה