ויראלי

"הייתי בת 15, לא רציתי להתפשט ובכיתי לאורך הצילומים"

קייט מוס חשפה כיצד חוויות הצילום שלה כנערה פתחו את עיניה לסכנות התמונות בעולם האופנה: "הייתי רק בת 15 והוא אמר לי להוריד את החולצה שלי. הורדתי את החולצה שלי, והייתי ממש ביישנית אז לגבי הגוף שלי, והוא אמר 'תורידי את החזייה שלך', ויכולתי להרגיש שמשהו לא בסדר אז לקחתי את הדברים שלי וברחתי משם"
מערכת ice | 
קייט מוס בפרסומת לקלווין קליין (צילום יחצ)
קייט מוס, דוגמנית העל האנגלית, חשפה כיצד חוויות הצילום שלה כנערה פתחו את עיניה לסכנות התמונות בעולם האופנה. מוס התראיינה ל-BBC וחשפה סיפור שקרה עם גבר שרצה לצלם אותה לקטלוג של חזיות.
מוס סיפרה שהיא הייתה רק בת 15 באותו הזמן והוא אמר לה להוריד את החזייה שלה. היא אמרה שהחוויה "חידדה את האינסטינקט שלה" וכתוצאה מכך היא יכולה "לזהות סכנות ממרחק של קילומטר". 

מוס חשפה: "הייתי רק בת 15 והוא אמר לי להוריד את החולצה שלי. הורדתי את החולצה שלי, והייתי ממש ביישנית אז לגבי הגוף שלי, והוא אמר 'תורידי את החזייה שלך', ויכולתי להרגיש שמשהו לא בסדר אז לקחתי את הדברים שלי וברחתי משם".
ב-1992 היא צילמה את קמפיין הפרסום הגדול הראשון שלה עבור קלווין קליין עם השחקן מארק וולברג, אבל מוס אמרה שהצילומים בתחתונים לא העלו אצלה זיכרונות טובים. הדוגמנית סיפרה שהיא הרגישה "פגיעה ומפוחדת". היא סיפרה שהיא סבלה מחרדה קשה לפני הצילומים וקיבלה מרשם ואליום כדי לעזור לה לעבור את החוויה. 
 
כעת, גם בתה לילה מוס החלה לדגמן, והדוגמנית חשפה כי נתנה לה כמה עצות לגבי תעשיית האופנה: "אמרתי לה שהיא לא צריכה לעשות שום דבר שהיא לא רוצה. אם את לא מרגישה בנוח, אם את לא רוצה לדגמן, אל תעשי את זה".
מוס גם דיברה על חברה לשעבר, ג'ון גליאנו, המעצב שנמצא אשם בגזענות ב-2011, ובן זוגה לשעבר השחקן ג'וני דפ במהלך משפט הדיבה האחרון שלו בארה"ב: "אני מאמינה באמת ומאמינה בהגינות ובצדק. אני יודעת שג'ון גליאנו הוא לא אדם רע - הייתה לו בעיית אלכוהול. אנשים הם לא עצמם כשהם שותים והם אומרים דברים שהם לעולם לא היו אומרים כשהם היו פיכחים". מוס הוסיפה: "אני יודעת את האמת על ג'וני. אני יודעת שהוא מעולם לא בעט בי במורד המדרגות. הייתי חייבת להגיד את האמת הזאת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה