ויראלי

היסטריה במוזיאון: גבר מחופש לקשישה תקף את המונה ליזה

גבר מחופש לאישה זקנה, נכנס למוזיאון הלובר כשהוא יושב בכיסא גלגלים, ולפתע זינק מהכיסא וניסה להזיק לציור המפורסם. צפו בעדויות שהפכו ויראליות
מערכת ice | 
גבר מחופש לקשישה במוזיאון הלובר (צילום מסך טוויטר)

חובבי אמנות במוזיאון ה"לובר" המפורסם בפריז נותרו המומים לאחר ש"אישה זקנה" קפצה מכיסא הגלגלים שלה והשליכה עוגה על הציור של המפורסם "מונה ליזה", כך עולה מדיווחים בכלי תקשורת בעולם. העדויות שהופצו אתמול (ראשון) ברשתות החברתיות הפכו ויראליות.
 

 
עדי הראייה סיפרו כי גבר מחופש לגברת זקנה רכב דרך המוזיאון בכיסא גלגלים, כשלפתע זינק מהכיסא והשליך עוגה לעבר הציור המפורסם. עדיין לא ברור מה עמד מאחורי המניע של האיש וכיצד הבריח את העוגה למוזיאון, ולפי הדיווחים הוא ניסה לפרוץ את הזכוכית חסינת הכדורים המגנה על עבודתו של ליאונרדו דה וינצ'י.
 
בסרטון שהופץ ברשת נראות שאריות העוגה מרוחות על זכוכית המגן של הציור, וכן גבר לבוש פאה ומחופש לאישה, כשהוא מופנה ע"י המאבטחים וקורא בצרפתית. בציטוט כלי תקשורת ספרדי, פלדג' טיימס דיווח כי בין היתר, האיש צעק: "יש אנשים שמנסים להרוס את כדור הארץ, תחשוב על כדור הארץ!".
 
זו אינה הפעם הראשונה שהציור מהווה יעד לוונדליזם, כאשר בשנת 1956, חלקה התחתון של יצירת המופת ניזוק קשות לאחר שאדם הצליח להתיז חומצה לעברה. בשל תקרית זו, המונה ליזה מוחזקת מאחורי זכוכית חסינת כדורים, עד היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה