ויראלי

יאיר נתניהו במתקפה נגד כתבי חדשות 12: "אנשים מחליאים וחסרי בושה"

בנו של ראש הממשלה תקף לפני את כתבי חדשות 12, דפנה ליאל וגיא פלג,  כיממה לאחר שאביו התראיין שם.  בהמשך ביקש מעוקביו להגיב לחשבונות הטוויטר של שני העיתונאים, מאחר שנחסם על ידם
אורן שטרנברג | 
יאיר נתניהו (צילום חשבון האינסטגרם של יאיר נתניהו)
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, תקף מורדם יותר את חדשות 12, זאת כיממה לאחר הריאיון המתוקשר שנתן שם אביו. בין היתר השתלח נתניהו בכתבים דפנה ליאל וגיא פלג- שחסמו אותו בטוויטר.
נתניהו תקף את הדיווח של הכתבת דפנה ליאל, לפיו גורם ממפלגת הליכוד סיפר לה כי היה מבסוט מהריאיון אמש, זאת בגלל שנתניהו לא הפסיק לשקר בו. "וואו איזה תעמולה פסיכית עכשיו באלג׳זירה 12". כתב יאיר נתניה. "דפנה ליאל מספרת על 'חבר ליכוד' ש'סיפר' לה שהוא מבסוט מהריאיון של נתניהו כי הוא 'שיקר מלא.' על מי את חושבת שאת עובדת עם ההמצאות האלה? תני את שמו או תפסיקי לבלבל את המוח. גיא פלג מלגלג על נתניהו שאמר 'שאיני זוכר'".עוד הוסיף נתניהו: "רק לפני שבוע נחשפו בערוץ 20 התמלילים של החקירה על העבירות הפליליות של ליאת בן ארי. חקירה בה ענתה 36 פעמים, על כל שאלה ושאלה של החוקרת (כולל על איך נכנס לה כל חודש עשרות אלפי שקלים לחשבון) – 'אין לי מושג'. שמעתם את גיא פלג עושה מזה אייטם?! איכס! איזה אנשים מחליאים וחסרי בושה!"
נתניהו שנחשם על ידי פלג וליאל, ביקש מעוקביו לשתף את ציוציו האחרונים בחשבונות הטוויטר שלהם: "גם דפנה וגם גיא פלג חסמו אותי, אז יהיה מעולה אם תוכלו לעשות להם קופי פייסט לתוכן של הציוץ ולהגיב זאת אצלם :)"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה