ויראלי

צפו: עמית סגל על החרדים: "מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה?"

ברקע הסערה סביב ההלוויה במגזר החרדי, העיתונאים מהצד הימני של המפה הפוליטית יצאו להגנתם. ריקלין: "התקשורת רוצים לקבוע איזה התקהלות המונית מותרת ואיזו אסורה"
ארנולד נטייב |  191
שמעון ריקלין, עמית סגל (צילום פלאש 90/ משה שי, הדס פרוש)
ברקע הסערה הציבורית סביב ההלוויה במגזר החרדי היום (ראשון), בירושלים, ישנם עיתונאים בימין שדווקא תומכים בציבור החרדי ומשווים בינם לבין המחאות בבלפור. שמעון ריקלין תקף את התקשורת ואמר: "הם רוצים לקבוע איזה התקהלות המונית מותרת ואיזו אסורה".
הוויכוח הגיע עד לאולפן חדשות 12, כאשר עמית סגל התווכח עם משה נוסבאום בנושא ההלוויה: סגל: "אני שואל אפידמיולוגית מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה היום, אותם אלפים וזו אותה ירושלים"?, הקשה פרשן חברת החדשות. נוסבאום ענה לו: "לוויה מותר 20 והפגנה מותר אלפים". סגל: "שאלתי אפידמיולוגית - חוקית מותר גם לקפוץ מהגג".
צילום מסך קשת 12
ריקלין: "הנה עוד סיבה למה אני מעריך את החרדים. הם לא נכנעים למפגן הצביעות והמישטור של התקשורת הצבועה שרוצה להחליט איזו התקהלות המונית מותרת ואיזו אסורה".
  
גרשוני כתב: "איך שמעון מעריך את החרדים על *אותו דבר בדיוק* שהוא יוצא בו נגד הבלפוריסטים? מה השיגעון?", עוד אמר: "הייתי מצפה ממך לגנות את שני הדברים יחד, לא לשבח אחת ולגנות את השנייה. ואגב החוק פחות חשוב, החיים יותר".
 
ריקלין בתגובה: "השגעון נקרא שיוויון בפני החוק. זה מגוחך שצריך להתווכח אחרי שאתה רואה את 2 התמונות ששניהם לא בסדר. ואתה מקבל את העיוות שאחת בסדר והשנייה נוראית".
תגובות לכתבה(191):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 126.
    גניבת דעת
    אלי 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אנו מדינה דמוקרטית ולא מדינה חרדית. על פי חוק מותר להפגין, אך הלוויה מותרת רק עד 20 איש. בהפגנות רוב רובם של המפגינים עוטים מסיכות, בהלוויות החרדים דבוקים אחד לשני. עובדה שאצל החרדים אחוז הנדבקים מעל 30%, והחילונים המפגינים עד 10%.
    סגור
  • 125.
    פרה קדושה
    האדם הסביר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מבחינת התשקורת הצבועה. הגיע הזמן לשחוט את הפרה. היא ממש לא קדושה
    סגור
  • 124.
    עמית אמרת את מה שאנחנו חושבים. ישר כח גדול (ל"ת)
    מוטי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 123.
    ההבדל היחיד בתכלס הוא שהפגנה מותר עפי חוק ולווייה המוני
    א 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    למרות שבעיניי הזוי שמותר להפגין. מותר עפי חוק להפגין. לווייה המונית זה דבר אסור וזה למעשה, כל ההבדל. בסוף אנחנו מדינת חוק וזו השורה התחתונה. גם אם החוק עקום
    סגור
  • 122.
    רק שכחנו יש צד אחד
    אזרח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צד אחד שכל מה שיעשה בין טוב בין לא יגנו אותם ויש צד השני כל מה שיעשו הגרוע ביותר לא יוזכר כלל וכל שכן לא בתקשורת כי לא צריך להיות םפרופסור להבין
    סגור
  • טען עוד
  • תשקורת
    האדם הסביר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לתשקורת יש רק צד אחד
    סגור
  • 121.
    הטוויטר נתן חיים לאנשים ריקים (ל"ת)
    טוויטר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 120.
    לחרדים כואב פחות למות
    משה מרום 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 6
    עבורם זה בא משמים, אז תהנו בכיף.
    סגור
  • הלוואי והייתה לי רחמנות עליך
    מישהו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה חייב לשנות את השם הפרטי כי זה על שם הנביא שנתן לנו את התורה ולא נראה לי שאתה רוצה להשתייך אליו. את שם המשפחה תוכל כמובן לשנות להיפך ממרום כלומר - תחת, וכולם יצאו מרוצים
    סגור
  • 119.
    אפשר אחרת
    עי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לרטון ולקטר. אותו ציבור יכול לאשר יש חברי כנסת חרדים וכרהים יבציעו בעד.עם זאת מעשה לא אחראי בכלל אפשר לצמצם גם בהפגנות והלווית מבלינת כמות משתתפים .
    סגור
  • 118.
    הראש קבור עמוק בחול
    מ 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק יסוד למימוש הפגנות קבע האדם "חוק" ליווי המת וקבורתו קבע בורא עולם. נשאלת השאלה מה חשוב יותר. והתשובה ברורה.. כול מיגזר ודרך חייו. האם בשניהם ניתן להדבק? ברור שכן. אז על מה הוויכוח והניסיון לתת הכשר לפורעי החוק.
    סגור
  • 117.
    אחת חוקית ואחת לא
    רוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבל המילה חוק לא מוכרת לביביסטים
    סגור
  • 116.
    נמאס
    י. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שיש הפגנות בבלפור, כחול לבן ו"שמאלנים" כדי לתרץ את חוסר היכולת והרצון לטפל ולאכוף את החוק על החרדים והערבים, ליבא מוטציות קורונה מכל העולם דרך נתב"ג, לא להעביר תקציב מדינה, לא לתגבר את מערכת הבריאות, לא לקדם את מערכת החינוך הממלכתית, לא לטפל בכישלון הכלכלי בקיצור לא לתכנן חיים לצד הקורונה. המטרה היחידה היא הישרדות בכל מחיר. כולם אשמים חוץ מנבחרנו הנושאים באחריות.
    סגור
  • 115.
    שונה אפידמולוגית וגם שונה חוקית..
    יעקב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ‏‎ראשית החוק:אין איסור על הפגנות.יש איסור על לויות המוניות. אך היש עוד מוטרדים בישראל מהפרות החוק כאשר המחוקקים עצמם ובראשם ראש ממשלה ונשיא הפרו אותו? שנית, המונים בלויה בצפיפות ובלא מסכות:כמה מתים וחולים קשה יוליד הארוע? מטריד שמקדשים את המת על פני החיים. הפגנות: זכות ההפגנה לא ניתנת למימוש בלא השתתפות הציבור ובציבור.חובה לחבוש מסכה כי הזכות להפגין אינה עולה על החובה להגן על החיים. בהפגנה רובם ככולם נצפו במסכה.
    סגור
  • 114.
    הפגנות (ל"ת)
    דניאלה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 113.
    זה אולי לא מוצא חן בעיניכם
    גבי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אבל ההפגנה עדיין היא התכנסות חוקית, זה המצב, ההלוויה היא התכנסות גדולה בהרבה, צפופה בהרבה ולחלוטין לא חוקית. אני מאחל לך ריקלין שיגיע היום ותרצה להפגין והפגנתך תהיה חוקית עם או בלי קורונה. כמה נבזים אתם יכולים להיות.
    סגור
  • 112.
    מה קרה פתאום כל הסמאל עומד על רגליו.הם שוב מודאגים שהלס
    סימי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה עים הכתבה שלי
    סגור
  • 111.
    תגובה
    סיימון 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני תמיד כתבתי את הדבר הזה .למה אלה בבלפור מותר להם .ולדתיים .ולערבים .לא מותר להם . אותו פעולה עושים כולם.
    סגור
  • 110.
    הפגנות
    בובו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפגנות הם לפי החוק והיתקליות הן בניגוד לחוק. וסגל כמשרתם של האדונים מלבה את את השקר
    סגור
  • מי קובע חוקים
    ה' קובע את החוק 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    חוק הלווית המת גדול וקדוש מחוק ההפגנות .
    סגור
  • 109.
    ההבדל פשוט
    גדי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ההבדל פשוט- המפגינים מפגינים לפי חוק. החרדים עוברים על החוק. כל כך ברור שהימין כבר לא מבחין בין הדברים. מי כאן האנרכיסטים?
    סגור
  • אתה פשוט בור
    מוטי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא יודע להבין כתבה....
    סגור
  • 108.
    עמית סגל
    חח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית אתה לא צריך לעבוד ב ערוץ 20 או ללכת לכנסת ל מפלגה ליכוד או ל סמוטריץ
    סגור
  • למה ? ערוץ 12 שייך לשמאל ולקיבוצים... (ל"ת)
    מוטי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 107.
    רק אנרכיה ותו לא, השמאל יודע לעשות (ל"ת)
    חוץ מזה כלום 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 106.
    ביבי נוכל בינלאומי
    יוסי לביא 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אין להאמין לביבי המושחת לאף מילה.אנחנו שפוטים של אמריקה ובצדק והיום כש בירדן נשיא ביבי הוא אפס מאופס.נשלח אותו הביתה ביחד עם כל הפשיסטים שלו שלטון ביבי והחרידים אסון לישראל
    סגור
  • אם הוא נוכל אז מה אתה?אבי אבות הריקבון (ל"ת)
    רקוב שמאל מצוי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 105.
    הפגנות
    זאב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין שום הבדל בין החרדים שלובשים שחור לבין הדגלים השחורים שלובשים שחור צועדים באותו רחובבאויר הפתוח סמל לחיים וליסוד הדמוקרטי.
    סגור
  • 104.
    ההשוואה מטומטמת,בבלפור לא נמצאים 20000יחד
    אסולין 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא פלא שעיתונאי החצר הימניים עושים השוואות מטומטמות במטרה להגן על ביבי הכושל.לא מבין איך האתיקה מאפשרת לסגל לפרשן כאשר ידוע שהוא ימני.צריך פרשנות נטולת פניות וסגל מחובר לעטיני ביבי וזו בעיה אתית ומקצועית חריפה.
    סגור
  • צביעות של השמאל
    פולפוליט 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא שאלה מטומטמת בכלל!!! בשני המקומות פוטנציאל ההדבקה עצום!!! רק אלה שהם נכד ביבי הם בסדר והחרדים לא בסדר....צביעות טיפוסית של השמאל "הנאור והליברלי"....
    סגור
  • 103.
    עמית סגל לא יודע??
    באמת 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכות, שוטרים, מעצרים, מכתזיות...
    סגור
  • 102.
    הפגנה והלוויה
    אורן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יחי ההבדל הקטן. מפגיני בלפור הם פורעי חוק באיצטלא של יפי נפש שוחרי צדק, המונעים מקנאה יוקדת, שנאה תהומית ומרשעות לאדם, יהודי שאת כל חייו מקדיש לעם ולמדינה. לווית המת היא מצווה חשובה מדאוריתא, וכאשר מדובר בלוויה לאדם גדול בחכמה ובתורה על אחת כמה וכמה
    סגור
  • 101.
    הפגנות
    מנחם 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בסגר גם הלןןיה פסולה אבל גם ההפגנות המטורפות כל שבוע בבלפור ובמקומות שונים בארץ בלוויה החרדים לא מתפרעים בניגוד למתפרעים בבלפור ולכן המשטרה חייבת להיות נוכחת בהפגנות דרך אגב הנגיב לא מבדיל בין התקהלות להתקהלות לכן משוגעים שבו בבית ועל תברגו אותנו גם אלה וגם אלה
    סגור
  • 100.
    הגיעו מים עד נפש
    גרי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך הפכו הפגנות כנגד ר"מ שנחשד בפלילים לימין ושמאל איך לא מובן שמי שנגדו חשד לא יכול מוסרית להמשיך כאילו כלום ולנהל מדינה שתתאים לאינטרס אישי קיים נגוד מוחלט של נהול עניני המדינה ומה שהוא רוצה להשיג כל מיני חוקים שישרתו אותו ולכן כל עניין הימין והשמאל מיותר אין כאן וויכוח על שום אידיאולוגיה יש כאן בחירות רביעיות רק בגלל יוהרה ואגו מנופח ולגבי ההפגנות וההלויות אני בעד דין שווה לשניהם ומבחינת השקפתי אז בעברי הצבעתי למפלגות ימין כמו צומת של רפאל איתן ולבגיןוגם לביבי ולשרון לאחרונה נתתי קולי לגנץ מאחר שהבנתי שביבי עשה די ועדיף שיעביר את השלטון לאחר מצידי אפילו מהליכוד אבל הוא חייב להכריז על נבצרות ולמנוע את הקרע בעם ראו לאן הוויכוח מתדרדר בזמן של מגפה איומה ובאיזה שטייקים ותרגילים פועל נתניהו מדוע לא קיים את ההסכם עם כחול לבן ומדוע עיקב תקציב רק בגלל משפטו אינכם רואים את הבעיה וכל המרדף אחרי מערכת המשפט שזה כה שקוף וכל טפיחות על השכם שלו עם החיסונים אוקיי אבל זה תפקיד אלמנטרי ולא לעשות פלאוורות כל העולם רוכש את החיסון חברים יקרים מכל גווני הקשת הפוליטית די עם הקרע ביננו אנו באותה הסירה
    סגור
  • 99.
    גנדלף,אורקי השמאל רובוטי ברק, יובסו גם הפעם. (ל"ת)
    גנדלף= ביבי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ביחד,נחזיר את טבעת הקנביס, של סאורון ברק לאש (ל"ת)
    אראגורן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טבעת הקנאה והשנאה השתלטה עליו (ל"ת)
    נכון 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 98.
    פתאום החוק לא תופס,אצל סגל התובע וריקלין המדברר (ל"ת)
    Yy 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תתמקדי ותעני לשאלה? מהההבדל (ל"ת)
    יט 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 97.
    רק ביבי
    אזרח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ברור שהם ינסו להסית נגד החרדים כי הם צאצאים של הבן זונה מגרמניה
    סגור
  • 96.
    פופוליסט - גם סגל שכח מה כתוב בחוק
    יוסי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הפגנה מותרת על פי חוק ולוויה במתווה המוני כזה אסורה...סגל סגל...אל תבלבלו אותו עם העובדות
    סגור
  • 95.
    עמית סגל מדבר כמו ילד מפגר דובר החצר של מושחתי ו .....
    אבי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 8
    יואמר כל דבר כדי להגן על אדונו המושחת.
    סגור
  • אמר שמאל חלול טיפוסי (ל"ת)
    גדעון לוי אמר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 94.
    כמות המסיבות שמפיצי מחלות השמאל, עושים בכל הארץ,מדהים (ל"ת)
    לא שכחנו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • טעות
    אילן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ועדין איפו מפיצי המחלה הגדולה ביותר? כמובן במגזר החרדי ועכשו לומר לך לא משנה איפו לא צריך להפר את הסגר נמאס שצריך לענות לך
    סגור
  • 93.
    כל הכבוד לרקילין וסגל
    9 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סוף סוף התעוררתפ!!!! סוף סוף התפכחתם עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא תודה רבה סוף סוף עושים מאתנו שק חבתות לצריכים ןלדברים של השמאל אף הגדילה כתבת בערוץ מרכזי בשעה מרככזית ואמרה "זו לא אותה זכות!" רק על זה צריכה להשרף המדינה מי אמר שהזכות שלהל להפגנה גדולה מהזכות שלי לדת? שניהם זכיות יסוד!
    סגור
  • 92.
    להחזיר את שיח ג'רח לערבים = win win
    מה שהיה להוכיח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאלנים יגורו עם חבריהם ושלום על ישראל
    סגור
  • בנתיים אתה גר יותר קרוב אליהם (ל"ת)
    פריפריונר מקופח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    רק תזכורת
    מישהו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבא של עמית סגל, חגי סגל, ישב בכלא באשמת טרור יהודי.
    סגור
  • 90.
    יש.הבדל.בין.שני.הפגנות
    ליכוד.עוזב. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפגנות.בבלפור.הם.נגדהשחיטות.של.ראש.הממשלה.התקהלות.לא.מרוסנת.של.סקטור.החרידי1.אינם.מכירים.בחוקי.המדינה.2.אינם.מתגייסים.לצבא.3.מקבלים.תקציבים.מי.המדינה.מיבלי.שום.חובה.להכיר.במדינה.4.יושבים.בכנסת.ישראל.רק.עבור.תקציבים.5.המדינה.אשמה.שנולדים.הרבה.ילדים.במגזר.הזה.והם.חיים.בצפיפות.במקום.לחשוב.קודם.לדיור.מתאים.בנדון.עמית סגל.וחברו.השני.עים.לא.יודעים.את.ההבדל.בין.סקטור.נגד.השחיטות.לבין.סקטור.שמצפצף.על.חוקי.המדינה.הגיע.הזמן.לבדוק.את.עצמכם.לפני.ההצגה.בתקשורת.בנידון.אדם.ישר.בודק.את.כול.העובדות.אפילו.שהם.בניגוד.לטפיסת עולמו
    סגור
  • 89.
    רק הסטטיסטיקה של שיעורי
    חוני המעגל פינות 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התחלואה בקהילות השונות מצביעה על צביעותו של ריקלין ועל עוורונה של המנהיגות החרדית. השקרנות של ריקלין והרצחנות של ח"כי ורבני החרדים הם חילול השם גדול.
    סגור
  • 88.
    גדעון לוי:'רק לא ביבי', בעצם בא לחפות על ריקנות השמאל (ל"ת)
    אחד שיודע 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 87.
    לפיד ת.בגרות אפילו אין לו,ביבי תארים ב MIT.
    השמאל אוהב כסילים 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הימין בוחרים רק מנהיג מבריק - ביבי
    סגור
  • 86.
    פ' סגל: "התחלואה בשיאה - מתחילים לראות את אפקט החיסונים
    השמאל באבל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזאת למרות מפיצי המחלות בבלפור. השמאל וערוצי התקשורת באבל חמור
    סגור
  • 85.
    רוזוולד
    סלאח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמר פעם" כשאתה רוצה לעצבן ימני תשקר לו,וכשאתה רוצה לעצבן סמאלני תגיד לו את האמת" כמה שזו אמת
    סגור
  • בינתיים זה ביבי שמשקר בכל פעם שפותח את הפה (ל"ת)
    גל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    ההבדל הוא שלמי שתומך בנאשם מותר לעבור על החוק
    קל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביבי מקלל את המפגינים נגדו אנרכיסטים מפיצי מחלות ומחבק את העבריינים ותומך בהם במאה דרכים (מהכסף שלכם)
    סגור
  • 83.
    החבר של אפשטין:כנופית השמאל, נא ללכת להדבק בבלפור (ל"ת)
    ברק:תמות נפשי עם.. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לקקן
    אילנה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבלפור לא נדבקים וזו עובדה אבל בבני ברק יש סי של תחלואה אז כן נמשיך ללכת לבלפור ועלינו השם שומר כי אנחנו לא סןחרים בו
    סגור
  • אוהבת בולבלים של ערבים וסודנים (ל"ת)
    בטח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 82.
    השופרות מבלפור בפעולה.-לאן נוליך את הבושה (ל"ת)
    יוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    ריקלין ועמית סגל אותה משפחה, החוצה
    יוסף 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מסוגלים לשמוע ולא לראות את הריקלינית ועמיתיהם הסגלים, הם אותה משפחה. נראה שדת משבשת את המוח. להשוות הלוויה להפגנות, רק דתיים פרקליטי השטן היוצאים המכילים להגן על הפרזיטים, ה שנוררים, העלוקות זוללי, שודדי הקופה הציבורית, משתמטים הגיוס ומשתמטים העבודה. צדיקי הדור סגל, ריקלין ושותפיהם הטבעיים לא כותבים על פשעי הדתיים הגנבים הסוטים, מחפשים ומפרשים עפ"י השקפתם. ערוץ 12 חייב להתפטר מעמית סגל על הפרשנות המוטה ו הזוייה. מי בכלל מתייחס לריקלינים ולגלים, כל אימת שמופיעים בערוץ כלשהו, מיד מעבירים ערוץ. על זה נאמר, עיניים להם ולא יראו, אוזניים להם ולא ישמעו, אף להם ולא יריחון. אין מנוס מהפרדה טוטלית מעבירי, מדביקי המחלות ושותפיהם הטבעיים.
    סגור
  • 80.
    מה ההבדל בין הפגנה ללוויה
    אני לא דתי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לשמואל עדין אין תשובה לזה חוץ מגזענות.
    סגור
  • אותו דבר
    אותו דבר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא באמת יש! חוץ מהמסר שאתה מעביר ובעיני השמאל הזכות להפגנה היא גדולה מהזכות כבוד למת או אדם לקיים את מצותיו הדתיים..... מבחינה בחוץ וכמות אנשים אותו דבר
    סגור
  • 79.
    עמית סגל
    נץ 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא ממש לא אוביקטיבי. זכות ההפגנה היא אחת היסודות הבסיסיים של הדמוקרטיה. המילה דמוקרטיה מנוגדת לאורך החיים של החרדים.
    סגור
  • ומה מפרשת המילה 'יהדות'? (ל"ת)
    המוזר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    תקשורת
    איש 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לסגל וריקלין שמעידים את התקשורת השמאלית במקום.אין שום הבדל בין בלפור לחרדים שני המחנות סוג של הפגנה.וכל הכבוד לחרדים שמראים לכולם מאיפא הדג משתין.
    סגור
  • 77.
    קורונה
    אתי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתקהלות בהלוויה וההתקהלות בבלפור. זהות לגמרי את שתיהן חובה להפסיק לאלתר
    סגור
  • 76.
    סגל צא מחיינו.לך
    נוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תרדו כבר מהחיים שלנו .שופרות בלפור.
    סגור
  • 75.
    חחח
    אייל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיקים זה הרי ידוע שוירוס הקורונה מהונדס לא לפגוע המפגינים נגד ביבי בגלל זה להם מותר להפגין וללכת להלוויה אסור
    סגור
  • 74.
    בושה
    יש חוק במדינת ישראל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד למר עמית סגל. יש חוק במדינת ישראל. שמאפשר להפגין ואילו להגיע להלוויות המוניות החוק לא מאפשר. אז שירגע. לפני זמן מה הפסיקו את ההפגנות לכמה שבועות. ואף אחד לא הפר את ההחלטה. עד וההפגנות אושרו שוב ואז חזרו להפגין - כי מותר!!!. אז אנא חסוך מאיתנו את דיברי ההבדל!!
    סגור
  • 73.
    מלחמת אזרחים
    דני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדרך למנוע אותה ! פשוט לא להיות מעורב בקיומה של שנאת חינם. ולשיר מה טוב ומה נעים לשבת אחים גם יחד
    סגור
  • 72.
    עמית יה שמוק אין הבדל רק צריך להבין שאין אלוהים
    רוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ושהחילוניים ממנים את הנבלות ואלה" נהרגים" בצילה של אנרכיה
    סגור
  • 71.
    מה לא ברור
    יו יו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפגנות מותר לפי החוק והלוויות לא. גם אסור לגנוב למרות שלא מתים מגניבה. מה הקשר. יש ציבור פרייר שעומד בחוקים וציבור עם סט חוקים פנימי שהציבור הפריירים תומך בו ומאפשר לו את הכאוס הזה. לא ברור למה השופרות של בלפור חשוב להם לערבב אותנו. הציבור שלנו משכיל וזה לא עובד עליו. ערבובים יותר רלוונטיים לציבור שדואגים להשאיר אותו מטופש ללא לימודי ליבה
    סגור
  • 70.
    מה ההבדל
    מוסרי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה ההבדל בין עמית סגל לשדרן או עיתונאי a או x או y......נו....מה ההבדל
    סגור
  • 69.
    ריקלין ???
    ש.ז 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישנו מצפה מתת רמה של עיתונאי מטעם ושופר מבלפור לתת השוואה אמינה, אמיתית וראויה ...ברצינות...עח משקל דומה עמית סגל ושות' שיהםכו לילה ליום ויום ללילה כגי לרצות ברנג'ה ימנית רדודה משיחית ועלובה!.
    סגור
  • 68.
    לסגל התועמלן הביביסטי - יש הבדל אפידמיולוגי
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ענק בין ההפגנות בבלפור ולוויות החרדים הפרימיטיבים: 1) בהפגנות מפגינים אנשים בריאים !!! ששומרים על תקנות הסגר, שעוטים מסכות, שומרים על מרחק סביר ולא !!! מפיצים שום תחלואה עם חזרתם לבתיהם. 2) בלוויות החרדים הפרימיטיבים מתגודדים אנשים שרובם חולים (ולא יודעים על כך), שבחיי היומיום לא שומרים על תקנות הסגר (בתי כנסת, מקוואות, מוסדות לימוד), שעומדים בצפיפות איומה, שלא עוטים מסכות ובעיקר - מפיצים את הנגיף בשובם לבתיהם. 3) הבנת את זה תועמלן אידיוט ?
    סגור
  • 67.
    להקיא
    פרשן חד כיווני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מר סגל, השריטה שלך גוברת על האינטיליגנציה .
    סגור
  • 66.
    עמית וריקליו
    מייקל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל לי אישית
    סגור
  • 65.
    אין הבדל
    פרשן חד כיווני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדון סגל , מה ההבדל בינך לביביסט מצוי ?
    סגור
  • 64.
    ציות לחוקי המדינה-זה ההבדל
    תמי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמית סגל מיתמם בחוסר יושר ובפרובוקטיביות עלובה. העניין היחיד כאן הוא ציות לחוק. או שיקימו מדינה עצמאית וגם יממנו אותה בעצמם.
    סגור
  • מי
    אילן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי משפחת סגל לא מתאפינת בשמירת החוק
    סגור
  • 63.
    פשוט להפסיק כל אגורה שנותנים להם (ל"ת)
    מושי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    עמית סגל באמת אתה לא באמת מאמין למה שאתה מדווח
    חיפאי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    14 16
    לדעתי השתן עלה לך לראש עמית סגל בלפור יש מסכות יש ריחוק ואם המישטרה לא הייתה מתערבת החוק והסדר היה נישמר בהלוויות ראיתי אין מסכות אלפי צפופים שלא שומעים להנחיות מדינת חרדים בתוך מדינת ישראל בגלל פוליטקה פחדנית של הממשלה ולריקלין הייתי אומר בחור שב על מצפן ותתאפס לא כל הזמן צריך להיות צעקו מתלהם בגללך הודעותך עכשיו אלפים ימותו
    סגור
  • עמית סגל יזכר כמשת"פ עלוב של נושאי השחיתות
    צביקה המתרגז 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מלל ומתק שפתיים וזיכרון סלקטיבי ובכיינות אין קץ פלוס רכשי נחיתות של בן חבר המחתקת היהודית ונולד משת"פ עלוב נפש. מקומך ככזה בהיסטוריה שלנו הוא מקום בטוח. המשך להשתין מהמקפצה של ערוץ 12
    סגור
  • אמר שמאל בוגדני טיפוסי (ל"ת)
    אודי אדיב 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    יש הבדל בהדבקה בין הפגנה ללוויה
    יוסי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    11 8
    מפגין בבלפור חוזר לבית עם 2 ילדים ומשתתף בלוויה מסוג זה חוזר לבית עם 10 ילדים
    סגור
  • בדיוק,מוטציות השמאל נכחדים מאליהם (ל"ת)
    זהבה גלאון 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • קורונה
    אתי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום הבדל
    סגור
  • 60.
    רקלין צודק האחראים למצב הם מפלגת המשפט
    עודד 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 11
    ריקלין צודק במאה אחוז ! כל בר דעת מבין שאישור הפגנות ייצור בילבול בחלקים בעם ויעורר כעס רב לא צריך להיות איש חינוך כדי להבין זאת ! מי שאחראי למצב הנורא זו מפלגת שמאל משפט שהביאה את מדינתינו למשבר פוליטי חברתי וכלכלי וחייבים לנקות את הזוהמה השמאלנית שהצטברה שם . היום השמאל והתקשורת המגוייסת מנסים למנף זאת לצרכים פוליטיים אבל השמאלזיפטים חוליגנים רוצחי הקורונה לא מבינים שהעם לא איתם יותר ולעד הם יהיו תקועים באופוזציה כדי למזער נזקים !!!
    סגור
  • קורונה
    אתי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית המשפט הוא הגורם להתפשטות הקורונה בזה שהוא מאשר את ההפגנות בשנה כה מסוכנת לחיי אדם מוכיח שאין בית משפט.....השאלה מאיזה סקטור ואיזה מפלגה אתה.... לימנים אסור להתקהל לשמאל מותר להפגין שנה כל שבוע...הקורונה יודעת שאסור לה להדביק את המפגינים בבלפור....בושה מה שקורה במדינה כאשר חיי אדם הפכו הפקר מול האינטרס הפוליטי
    סגור
  • זוהמה שמאלית ?
    ש.ז 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה עם הפיד הימני הנטול חשיבה מציאותית ו על דל שפתיו רק טינופת מילולית שקרית ודתית ?
    סגור
  • 59.
    אסור לך ליהיות עיתונאי אם אינך מבין מה ההבדל! (ל"ת)
    גילה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    16 10
    סגור
  • עים.עד.היום.אינך.מבין.הגיע.הזמן.
    ליכוד.עוזב. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע.הזמן.שתחפסו.מקצוע.אחר.הי.איפשר.למחוקעובדות.בין.שני.הסקטורים.1 תרם.למדינה.ודורש.נקוי.שחיטות.ממשלתית.2.השני.מצפצף.על.חוקי.המדינה.ודורש.רק.תקציבים.ומנצלים.טוב.מאוד.את.סכנת.השילטון.של.ראש.הממשלה.לטובת.הסקטור.שלהם.המדינה.לא.צריכה.לקבל.עובדה.זו.בניגוד.לנוהל.התקין.3קודם.תן.חובות.למדינה.ורק.לאחר.זאות.תקבל.זכויות.
    סגור
  • קורונה
    אתי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר סגל את עיתונאי הטוב ביותר וההגון ביותר ואכן אתה צודק לגמרי כל התקהלות מסוכנת הקורונה לא מבדילה בימין ושמאל דתי חילוני כולם משלמים את מחיר ההתקהלות...חובה להפסיק מיד כל התקהלות אחרת הסגר מיותר
    סגור
  • 58.
    ואיפה הגינוי מראשי הליכוד?
    צופה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    13 6
    כשאת המפגינים ממהרים לגנות ולהאשים בהפצות מחלות פתאם שופרי בלפור שותקים ולא אומרים מילה על ההלוויות ההמוניות. ראש ממשלה שפוחד מהציבור המפר חוקים ברגל גסה יודע רק לצאת נגד קהל המפגינים ולא מותח ביקורת על ההתקהלויות השערוריתיות.שבועות אנחנו בסגר ובציבור החרדי מצפצפים בחסות ממשלה כושלת ומנהיגים ה חוששים להצבעות במרץ...
    סגור
  • ערוץ.20.מגן.על.שחיטות
    ליכוד.עוזב. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראש.הממשלה.מי.הפחד.אנשי.הליכוד.שותקים.ואלה.שלא.מסכימים.לדרך.השחיטות.זו.עוזבים.את.המפלגה.
    סגור
  • גינויים של המאפייה הליכודית
    יוסף 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפה גורה הגדול של המאפייה הליכודית משמיעה קולה בגינויים סלקטיווי ים, רק נגד הביביסטים, עיניים להם ולא יראו, אוזניים להם ולא ישמעו, אף להם ולא יריחון. נמאס משודדי הקופה הציבורית המכניסים אותנו מאז קום המדינה בשבתות וחגים לבגר, כתר, עוצר, מצור
    סגור
  • 57.
    ריקלין אם הטפשות שווה כסף..אתה מיליונר...מיליארדר..
    סמי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 3
    עיתונאים מוסתים
    סגור
  • 56.
    ההלויות
    איכפתית 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כל הכבוד לך עמית סגל .השמאל מיחס לעצמו חשיבות מיוחדת ומיותרת מה שכן ההלויות לעומת ההפגנות הקבועות הם כאין ואפס אז שלא יבלבל חנו השמאל את המוח
    סגור
  • 55.
    אין הבדל !
    אזרחון 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 11
    ההבדל היחיד שנוסבויים מתקשה לומר "אפידימיולוגית" ולא מסוגל להבין מה המונח הזה אומר. עוד כלומניק, שמדבר עם פאתוס של פרופ' וידע של תלמיד כיתה א.
    סגור
  • 54.
    הפגנות בבלפור
    אלי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בתקופה זו של הקורונה רצוי היה להימנע מההפגנות בבלפור למרות החוקיות
    סגור
  • 53.
    גם ההפגנות בלפור הן הלוויות המוניות לשרידי השמאל
    בני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 10
    ההפגנות בלפור הן בעצם טיקסי הקבורה למה שנישאר מהשמאל הישראלי
    סגור
  • חזק (: (ל"ת)
    חח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קורונה
    אדי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת
    סגור
  • 52.
    בדיוק!!! כל הכבוד עמית (ל"ת)
    חן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 51.
    ההבדל בין ההפגנות
    אלי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה שחור לבן וזה צבעוני
    סגור
  • 50.
    סגל למה הם כן ואנחנו כן. אף אחד לא עם מסכה זה מזעזע ופח
    סגל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מסכן ביבי החרדים תופסים אותם בביצים כול הכבוד לכם ביבי חלש טוב בדיבורים מעשים 0
    סגור
  • 49.
    סגל, אכזבת פופוליזם עלוב
    יוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 9
    החזקתי ממך, לא יכול להיות שאתה מגבה את זה. שכל אחד יחליט לאיזה חוקים הוא מקשיב ולאיזה לא.
    סגור
  • 48.
    לא לאשפז חרדים
    הצדיק 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אין אלוהים , ההתנהלות של החרדים זו ההוכחה. הגיע הזמן למכת בכורות אצל החרדים
    סגור
  • ביב שופכין
    רוזנשטיין 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חייב ביקור של כל המוטטציות שיעשו את מה שיצור קטן של מי שאמר והיה העולם יעשה לך במכה אחת ולתמיד,ורק תשאיר מיכתב שישרפו את הגופה שלך כי אתה לא שייך לעם היהודי,
    סגור
  • 47.
    אין הבדל.
    שרית 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אבל אי אפשר להגיד, הוא לא שומר על עצמו לכן גם אני לא שומר על עצמי. שימלאו אוטובוסים מההלוויות ומההפגנות לבתי החולים ישר.
    סגור
  • 46.
    עמית סגל מעודד אנרכיה (ל"ת)
    חנה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 45.
    חרדים 30% מאומתים. השאר 4%. זה ההבדל!
    אזרח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 6
    עמית את עושה את עצמך?! א. הממשלה שלך קבעה הלוויה 20 והפגנות יותר! הממשלה הימנית הכושלת שלך קבעה, לא ה - "תקשורת". ב. אוכלוסיה חרדים 30% מאומתים ואוכלוסיה כללית 4%. זה ההבדל אפידמיולוגית! המפגינים החילוניים לא יוצרים הדבקה כי הם שומרים ריחוק ומסכות. תפסיק את הצביעות!
    סגור
  • 44.
    למי מותר ולמי אסור
    עופר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 4
    להפגין מותר והלויות אסור. אסור כל התקהלות אבל התשקורת מפרסמת מה שטוב לשמאל. המפגינים העלובים מפיצי הקורונה רוקדים, שמחים שרים ומפיצים מחלות, זה בסדר. החרדים לא בסדר. מתי תהיו ישרים ותפרסמו שכולם לא בסדר. רק לא ביבי בסדר, כן ביבי לא בסדר. צבועים, שטופי השנאה והקנאה מפיצים מחלות יותר מכולם זאת האמת ואחרי כן מאשימים את ראש הממשלה. תקשורת צבועה, הגיע הזמן לומר את האמת, אתם מסוכנים ברי אמירת האמת.
    סגור
  • 43.
    תחי הצביעות!!!
    שרה פלג 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 5
    הטיעון שההפגנות חוקיות וההלוויות לא, פשוט מקומם!! זה רק מראה על הצביעות של ה"דמוקרטים". מכיוון שההפגנות חשובות בעיניהם, אז גם בסגר כללי אסור להגביל אותן. לעומת זאת, מי שם על החרדים, שמצווה ללכלך עליהם!! מבחינת החרדים, ההלוויות חשובות להם כמו ההפגנות לחילונים, אבל ה"דמוקרטים" שמדברים גבוהה גבוהה על פלורליזם, לא ממש מאמינים בזה, ומה שחשוב להם מותר, ומה שחשוב לאחרים אסור! אני חושבת ששתי ההתקהלויות מסוכנות באותה מידה, אבל הצביעות חוגגת!!!
    סגור
  • 42.
    בושה
    רמי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגל.מימך ציפיתי ליותר אינטלגנציה.
    סגור
  • 41.
    האדמה רועדת ועמיתי מזיע.
    סן אנדרס 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגל מתגייס כרגיל במצוות אדוניו , סגול השיער המושחת באדם, הוא מתייצב כל יום למשימת ההסתה ודברור המלך , עגל הזהב, שבתאי צבי מודרני , ובמין זחיחות מסית כנגד כל המתנגדים ותומך בנבלה בכל צורה ודרך. האם נגיע בסוף להטמנת פצצות ? שנאמר , מעשה אבות סימן לבנים...
    סגור
  • 40.
    פופוליסט שקרן
    גבי ת. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    10 5
    א. ראשית כל תגיע להפגנה ותראה איך מתנהגים שם כמה רחוק אחד מהשני עומדים וכולם עם מסכות. ב. שנית, מבחן התוצאה. לך למחלקות הקורונה בירושלים תתקשה לזהות בתוכם את משתתפי ההפגנות, אין.
    סגור
  • צביעות אתם המצאתם עם 50 שנה של אפליה יחד עם החוק
    אתה יותר שקרן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בוא נראה אותך קודם מאשר להם הלוויה באופן חוקי ואז בוחן אותם צעמיד שוטרים שההלוויה תתקיים כמו דצריך בדיוק כמו אצל החילונים בבלפור ואז שופט אותם אבל אתם צבועים פתאום אין שוויון ועל זה הכעס תן להם אםשרות חוקית ואל תאסור על החרדים תמיד ותדחוק אותם לקצה של הקצה
    סגור
  • שקרן ונוכל
    רוזנשטיין 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 13
    לך תחפש מי ינענע אותך זבל שמאלני ארורים אתם השמאלנים שהבאתם עלינו את המחלות הללו מאחל לכם שתידבקו כולכם בנגיף האפריקאי ותלכו לכל הרוחות גם אתה שמאלן עלוב
    סגור
  • הבורות והטיפשותהביביסטית-החרדית חוגגות.
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המוטציה הדרום-אפריקאית, לא האפריקאית. אפריקה היא יבשת, דרום אפריקה היא המדינה הכי דרומית בה.
    סגור
  • 39.
    יחי ההבדל הקטן
    דודו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 10
    אצל האנרכיסטים יש גיבוי של הנוכל גנץ,והנוכל המנדלבליט,ויש את הגירגשים שיושבים ליד חיות,ולעומת החרדים הנוכל גנץ רוצה ורצה בכל מחיר להכפיל הקנסות עפר לפיך חולירע,וחוץ מיזה ההיתפרעות בבלפור של כלבי השמאל היא בעיני הנוכלים מותרת,אבל לויה זה אסור,בנוסף רוב החרדים אחרי הנגיף והם החלימו ממנו ולכן כל המחקרים מראים שמי שחלה פיתח נוגדנים לנגיף,אבל הנגיף השמאלני המכוער צריך הרדמה ואחרי הדברה,ולסיים את כלבי השמאל המכוערים עחם הנוכלים,
    סגור
  • 38.
    ההבדל
    רפי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תכלס בשני המיקרים רוצים לקבור מישהו
    סגור
  • 37.
    אלג'זירה 12מפחדת שהאנרכיסטים יקברו את השמאל
    אורן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אלג'זירה 12 מפחדת שהשמאלנים בבלפןר שמפיצים מחלות ערב ערב ייקברו את השמאל ויוצאת להגנתם... מזעזע.. בושה...
    סגור
  • 36.
    כי במבחן התוצאה הם חולים, הם מדביקים אותנו ,זה ההבדל (ל"ת)
    עמי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 35.
    כסילים
    Eli 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 5
    ליווי המת זו חובה בכל הדתות ובכל העמים הפגנה לא כתובה בשום דת ובשום מקום אנחנו לא מחוייבים להפגנה אבל יהודי מחוייב ללוות את המת. ואם היא באמת הייתה מגיפה תאמינו לי שהחרדים היו שומרים על עצמם לפני שהיו אומרים להם אבל אין כלום זאת לא מגיפה זאת רמאות אחת גדולה יש חולי צריך להישמר כמו שפעת ולא יותר מזה.
    סגור
  • התגובה שלמעלה - הטימטום בהתגלמותו. (ל"ת)
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 34.
    תקשורת השמאל גרמה לכאוב במדינה
    אילנה אמויאל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 7
    תקשורת השמאל שתמכה ודיבררה את הפגנות השמאל "שאינן מסוכנות באוויר הפתוח", גרמה לכאוס בריאותי וחברתי ולחוסר אמון
    סגור
  • 33.
    סגל וריקלין איבדו את זה לחלוטין.
    אנרכיה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 10
    הם יתפקחו במהרה.
    סגור
  • מי מדבר!!!
    בןבן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית אתה טובל וביבי בידך
    סגור
  • 32.
    עיתונאים
    בועז 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שמעון ריקלין או סגל ודומיהם בבלפור יש משטרה ומי שבלי מביכה מקבל דוח נקודה. בלוויה אף אחד לא חובש מסיכה מעניין כמה עוד ימותו וכמה יתפסו מיטות בבתי החולים וכמה מודבקים נקבל ואתם עיתונאי הימין סתם ניבזים
    סגור
  • 31.
    התירוץ לא מקובל
    סא"ל מיל. 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אולי אם החרדים לא היו מתקהלים, ההתנהגות של המפגינים היתה נתפשת כפשע
    סגור
  • 30.
    אין הבדל מהותי בין ריקלין לסגל. שניהם מוטים
    משה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 7
    לטובת צד אחד, לא רואים את הצד השני אבל מאשימים אותו בדיוק בעוורון שהם לוקים בו. סגל יותראינטלגנטי בכמה רמות ומתנסח יותר טוב, אבל זה ההבדל היחיד.
    סגור
  • 29.
    הפגנה הלוויה
    גוזף 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מר סגל היקר .אכן יש הבדל גדול בהפגנות בבלפור משתמשים במסכות .בהלוויה כמעט ולא 2.התנהגות המשטרה שונה . 3אתה נסחף ולא אומר את האמת הערכתי אותך עד לשמיעת דבריך בערוץ 12 תהיה הגון .משתתף בצער כל המתים
    סגור
  • עוד שקרן
    מוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אתה כל כך שקרן מה היה במוצאי שבת שהכלבים כמוך דחפו את השוטרים עים המודל הגדול במשך דקות ללא כל מסכות על פנהם ועל פניך המכוערות,אתה תריץ את הסרט ותיראה את הזבל השמאלני איך הם מיתפרעים,אתם חולים ומאחל לכל שמאלני מכוער ודפוק מיתה והשלכת הגופה למיזבלה ימח שימכם נבלות
    סגור
  • 28.
    הבדל קטן- "השמאלנים הבוגדים" עובדים, משלמים מיסים
    משה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    11 6
    משרתים בצבא ועושים מילואים. החרדים מצפצפים על המדינה, חיים על חשבון החילונים ותופסים את המיטות בבתי החולים!
    סגור
  • חולירע
    מולנר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אתה שקרן ונגוע במחלה מדבקת כמו כל הזבל השמאלני לא ראויים,אתם משלמים מיסים,הצחקתה אותו,אתם הנוכלים הכי גדולים שעובדים בשחור שקרן ונוכל,תחפש מי יעשה לך טובה ויוריד אותך זבל
    סגור
  • הכלכלה החרדית היא ברובה שחורה ולכן,
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם הם עובדים הם לא משלמים מיסים.
    סגור
  • 27.
    לוויה המונית
    יהודית 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ליוויתי את אישי האהוב לפני 5 חדשים על פי הוראות משרד הבריאות . אישי לא מת מקורונה . נאלצנו להיות ליד הקבר מעטים מאוד הבת לא יכלה להגיע מארה''ב בשל הקורונה. ועמית לא מתבייש ולהצדיק או לתרץ קשקושי לשון?? יכולנו להביא ללויה המונים אבל הודענו לא להגיע כדי לשמור על האנשים. האיש שלי על בטוח היה הרבה יותר צדיק מהאנשים שלך עמית סגל. תתבייש שלך בגלל הציבור שאתה כל כך מסנגר אני סגורה בבית ואתה והם ''הצדיקים'' הורגים אנשים .
    סגור
  • את לא יכולה
    בני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    האיש שלך ואת לא ראויים לתגובה אים את משווה אז עפר לפיך סתם חולה האנשים החרדים בזכותם את נושמת עדיין ואת יכולה לכחך,אבל לימוד התורה וההתמדה הם נותנים לנו את ההגנה,מדינה של 7,000,000 אזרחים מיזמן לא היה לה קיום מול מיליארד מוסלמים,אז תקחי שני צעדים אחור ותחזרי למקומך הטיבעי
    סגור
  • התגובה למעלה - הטימטום והבורות החרדים במירעם. (ל"ת)
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    הלוויה זה אהבה, הלוויה זה כבוד האדם הנפטר,הלוויה זה אמו
    גבי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הלוויה זה אהבה, הלוויה זה כבוד האדם הנפטר,הלוויה זה אמונה. דמוקרטיה פה זה הפקרות. ההבדל הקטן.
    סגור
  • 25.
    אין הבדל, התקהלות היא התקהלות ולאחר שאמרנו
    דני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זאת, איך תסבירו את אחוזי התחלואה והמוות ? ולשיטתכם שיטת הרמזור מטומטמת, ירוק אדום כולם סגורים או כולם פתוחים!!? הלכתם לאיבוד
    סגור
  • 24.
    הבדל
    יורם 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגל ,מספר החולים ומספר המתים זה כל ההבדל סגל .אם עד עכשיו לא ידעת איזה פרשן אתה??? תמשיך להגן על הימין שותפיו בכל מחיר כי הרי השותפים מקבלים את הכסף שלנו מבלי לתרום הרבה דברים.51% מהגברים החרדים עובדים כי הם חייבים ללמוד ואם יצאו לעבוד נשותיהם יבקשו גת.פרזיטים .גם מספר המודפסים מהמגזר החרדי גבוה מאד .עמית .תלמד שגם באנגליה ובאמריקה נשבר מהחרדים החושבים שמותר להם הכל ומטפלים בהם !!!!
    סגור
  • 23.
    עמית סגל חחח
    זאב צפוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ה"עתוונאי"הזה, מה הוא רוצה מחיינו? האם להתיר התכנסויות שאסורות על פי חוק (הלוויות) ולאסור הפגנות שאושרו כחוק. פחחחח...
    סגור
  • מצפון תיפתח הרעה,
    רוזנשטיין 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה רעה חולה כדאי שתישאר בצפון תדביק שם את החברים שלך בכפרים של בני הדודים שלך,הבנתה?
    סגור
  • 22.
    שמעון ריקלין המוקיון
    שר הבורקס אמסלם 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    להגדיר את הליצן הנלעג והעילג שמעון ריקלין כ"עיתונאי" זה כמו לומר שמיקי זוהר ושר הסייבר אמסלם, יודעים קרוא וכתוב
    סגור
  • 21.
    הפגנות בבלפור-מול לוויה
    יקל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הלוויה יש אחת בעוד שההפגנות יש כבר 30 שבועות....ואמרו שרק בהפגנות יש מפיצי מחלות....
    סגור
  • רק אחת ??? כבר באותו ערב - עוד לוויה חרדית המונית. (ל"ת)
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    על מה הוויכוח שכל הכבוד לחרדים שנדבקים ומדביקים
    תימניה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    התחלואה בקרב החרדים גבוה פי 3 משאר האוכלוסיה. אז מה ריקלין משבח אותם שימשיכו להדבק? הוא ממש אוהב אותם מתים. אחוז המתים והחולים המאושפזים גבוה בהרבה משאר האוכלוסיה בקרב החרדים. אז שימשיכו למות? האדמורים שמתו היום מתו בשל הקורונה אז יאללה בואו בהמונינו להלוויה כדי להראות לסמולנים מאיפה משתין הדג.
    סגור
  • כדאי שתיבדוק מי הם הניפטרים
    רוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אתה דמגוג קטן שיעור התמותה אצל החרדים הוא נמוך וכל חרדי שניפטר הוא עולם ומלואו,לך תעשה שיעורי בית ואחרי כן תדבר,לי אסור להגיד אבל תעשה שיעורי בית,
    סגור
  • שיעור ההדבקה אצל החרדים הוא 40%, פי 4 מחלקם באוכלוסיה.
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מקווה שהבנת את המשפט שכתבתי (אחוזים, מתמטיקה, לימודי ליבה וכו').
    סגור
  • 19.
    והאם יש הבדל בכמות בין החרדים
    אניהיא 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למפגינים? עצם השאלה מתעדכן ,לא מספיקה.תביאו גם תשובות ראיות,הוכחות.משום שבתי החולים שחורים ולא מבן שטרית!
    סגור
  • 18.
    אותו הדבר רק המינוח שונה
    עוזי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפגנה היא לוויה
    סגור
  • 17.
    אפשר להפגין בבלפור ומשם ללכת לגבעת שאול
    דני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אפשר לעבור בבלפור להפגין לאסוף משם אנשים ולהמשיך לסנהדריה או לגבעת שאול ככה אפשר גם להפגין וגם ללכת להלוויה ובא לציון גואל
    סגור
  • 16.
    צודק!!!! (ל"ת)
    א 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 15.
    לא יעזור שמעון ביבי ילך עם עבאס תומך חמאס
    דני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גם אחרי שהוא ילך עם עבאס תומך חמאס גם אז תבגוד לו ,סער ימני יותר יחזק את ההתנחלויות ,חיבור לעבוד בשבילנו
    סגור
  • 14.
    עתונות או יחצנות
    גאו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מי שראה את התמונות, מי שראה את התדירות של המעשים, ומי ששומע את התוצאות ומפנים בסבירות גבוהה לא היה מגן על פורעי החוק גם לא היה מחזקם מההיבט האפידמיולוגי.
    סגור
  • 13.
    סגל איבדת את זה
    שני 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחיי שעד לא מזמן הייתי מצפה בכיליון עיניים לשמוע אותך, אבל הפכת יהיר מידי. אי אפשר לשמוע אותך, מרגיש לי שאתה אומר דברים סתם כדי להכניס אצבע לעין של הצד השני. חבל שכך.
    סגור
  • 12.
    לוויה
    ריקי 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצית אתה צודק אם להפגנה מותר גם להם מותר
    סגור
  • 11.
    מפיצי מחלות
    טובה 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מישהו מדבר על מפיצי המחלות מבלפור. כל התקהלות מבחינתי היא גרימת מוות לאנשים אחרים . התקשורת יודעת להשתלח רק בחרדים שאגב אני לא מצדיקה את ההתקהלות שלהם אבל הגמל לא מסתכל על הגבנת שלו, הגיע הזמן שגם מפגיני בלפור יבינו שאחוז התחלואה עולה גם בגללם.
    סגור
  • 10.
    עמית סגל בלתי נסבל הוא מתנהג כמו קוקסינל (ל"ת)
    דוד 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    טונות של צביעות
    אזרחית 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צבועים נמאסתם!!! הפגנות בלפור כן לוויות לא...במה זה שונה???
    סגור
  • 8.
    הם לא מגנים על החרדים טמבלים
    גל 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מגנים את עצם זה שאין הבדל בין ההתקהלויות בנוגע להדבקה בקורונה. אכן אין הבדל. אבל זה מגונה וההפגנות ממש להיפך.
    סגור
  • 7.
    אין מקום להשוואה
    צחי 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאנשים נאלצים לא להגיע ללוויה של קרוב משפחה ומגזר שלם מצפצף זו יריקה בפרצוף.
    סגור
  • 6.
    אהדת ותמיכת נוסבאום במפגיני בלפור נחשפה סופית ! (ל"ת)
    עתונאי עלק 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    פ' סגל: "התחלואה בשיאה - מתחילים לראות את אפקט החיסונים
    ביבי הפטיש 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש ירידה משמעותית במספרי המאומתים,
    סגור
  • 4.
    הסתת השמאל, ללא גבולות, בעידוד התקשורת ומפלגותיהם 24/7
    צבועי השמאל הרקוב 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    31 36
    להפגין מותר באלפים ללכת להלויה אסור, כסילי צבועי השמאל
    סגור
  • הממשלה הימנית הכושלת שלך קבעה את התקנות! (ל"ת)
    אזרח 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • המפגינים - לוחמי חופש
    זאב צפוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ופועלים בכפוף לחוק. החרדים פורעי חוק. מאד פשוט
    סגור
  • ביב שופכין
    גדי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מפגינים הם מפיצי המחלות והמזהמים הכי גדולים ולכן אפשר על פי הריח לדעת מי שמאלן מכוער מסריח,
    סגור
  • האף הפאשיסטי שלך מריח שמאלנים מרחוק. (ל"ת)
    חרדה למדינה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    להפגין בבלפור מותר,ללכת להלוויה לא.. צבועי רקובי הsmall
    צבועי השמאל הרקוב 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    31 28
    בהסתת כתבי התקשורת ומנהיגי השמאל הרקובים
    סגור
  • מה ההבדל ?
    שרון 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דביל ...אני ימני גאה כבר 50 שנה!!! הנבדל הוא שלפחות 40 אחוז מהחולים בבתי החולים הם חרדים - תחשוב טוב מה ההבדל...
    סגור
  • למה לשקר
    בני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה לא ימני אתה מנסה להנדס את התודעה שמאלן מכוער כרופא אני אומר לך שאתה משקר במצח נחושה,
    סגור
  • כיף
    סאם 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזה כיף לי לראות אותכם אוכלים אחד את השני שני מחנות של היהודים.חורהן בית שלישי
    סגור
  • המפגינים פועלים בחסות החוק
    זאב צפוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 4
    והחרדים - פורעי חוק. מאד פשוט!
    סגור
  • אשפה
    רוזנשטיין 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היתכוונתה שהמפגינים הם מפיצי המחלה בחסות החוק ובחסות הדביל גנץ,והמנדבליט,והחיות של ברגצ תתחילו להידבק ותיתאדו
    סגור
  • אסור להם
    אניהיא 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כי הלוויות אסורות.בהתקהלות.רבים האזרחים שלא זכו להעניק הלוויה ליקיריהם בשל הנחיות הבריאות.בבקשה. העובדה היא שגם במגזר החרדי יש זרמים שונים כאלו שרוצים יותר לשמור ולציית וכאלו שלא. אבל היה זה עמית סגל שטען שאפשר גם לקפוץ ממגדל וזה חוקי.אז גם ,נגיד להפגין וללכת להלוואות זה ככה.חיים חיים,מתים מתים.יאללה בסדר
    סגור
  • 2.
    ההערה של עמית סגל ניבזית ומרושעת, מעשה נבלה
    ממש לכלוך 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    28 45
    בהפגנות יש הקפדה על ההנחיות ואין שם הדבקה. אילו היתה הדבקה היינו שומעים על כך מהר מאד. עשרות אלפי החרדים בהלוויות לא מקפידים על ההנחיות, רבים מהם ללא מסיכות, צפופים כמו סדינים ואת התוצאות רואים בברור בסטטיסטיקה של המאומתים, המאושפזים והמתים. כמו כן החוק מתיר הפגנות אך אינו מתיר יותר מ-20 בהלוויה.
    סגור
  • הפגנות והלוויות
    שרה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הלויה לצדיק הינה סוג של הפגנה המכריזה קבל עם ועולם מיהו המנהיג האמיתי, עבור ציבור מסוים. גם חוק צריך הגיון. אם מותרת התקהלות המונית באוויר הפתוח היא מותרת לכ-ו-ל-ם.
    סגור
  • זוהי התגרות לשמה
    אניהיא 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כדי להסית את תשומת הלב.אבל סופו של יום אלו ואילו לוקחים את חייהם בידיהם,ואינם יכולים להגיד אחר כך," למה לא הזהרתם אותנו".ילדים גדולים.
    סגור
  • מפיצי מחלות
    טובה 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקהלות החרדים לא בסדר אבל מי שמכם לבקר את החרדים כל עוד אתם מפגינים בצפיפות יום יום בבלפור ומפיצים מחלות.
    סגור
  • אתה באמת רואה מה הולך בבלפור?
    המוזר 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לגופו של עניין החרדים מרגישים שהחוק המתיר להפגין אינו שוויוני מאחר ואינו מתיר יותר מ-20 בהלוויה, כשהם מרגישים מופלים ומושמצים על חוק לא שוויוני ולא הוגן הם אינם נשמעים לו. מלבד זאת זה לא נראה שאוכפים את החוק של הגבלת 2 מטרים ששום הפגנה לא מקיימת, לכן גם ההפגנות לא חוקיות.
    סגור
  • למה????
    דמבלדור 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה החוק מבדיל בין לוויה להפגנה? מה זה שונה? מה בגלל שזה משהו דתי אז זה אסור?????
    סגור
  • 1.
    עמית סגל לא טיפש. הוא קולט שהחרדים קוברים את ביבי!
    פיצי 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    30 14
    והוא הרי פטריוט אמיתי... אז הוא מזנק על הרימון, להגן על מושא הערצתו. אבל מר דמגוגיה שוכח כמה דברים. ההפגנות הן חוקיות, הלוויות המוניות לא. רוב המפגינים עם מסיכות, רוב החרדים לא. אבל לעמיתוש זה לא ממש משנה... זו תקופת בחירות והוא מבכירי הקמפיין, אז צריך להנדס קצת תודעה.
    סגור
  • אמת
    רמי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כתבת אמת
    סגור
  • מדויק (ל"ת)
    שושו 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • נו אז
    אניהיא 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא גם רוצה לקבור את ביבי?
    סגור
  • מבלי להתייחס לסגל איני בטוח שכבודו רואה מהקורה בהפגנות. (ל"ת)
    המוזר 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור