ויראלי

בזמן שעומר אדם ואביב גפן נהנים בדובאי, בחברה להגנת הטבע כועסים

שני הזמרים נהנו מאוד מהחופשה באיחוד האמירויות ואף העלו תמונה עם בז - עוף דורס נדיר מאוד שמצוי בסכנת הכחדה. מנהל מרכז הצפרות בחברה להגנת הטבע פנה לשניים: "חשוב לנו להצביע על תופעות אסורות שאינן יכולות להתקיים בשנת 2020"
כפיר אדר |  1
עומר אדם והבז (צילום אינסטגרם עומר אדם)
התמונות הראוותניות שניתן להעלות מהחופשה באיחוד האמירויות היא חוויה לכל דבר. נופים עוצרי נשימה, אטרקציות ייחודיות ואתרים אקזוטיים. אבל מה לא בסדר עם תמונותיהם של הזמרים עומר אדם ואביב גפן כשהם מחזיקים בידם עוף דורס מסוג בז, באיחוד האמירויות?
החברה להגנת הטבע, פנתה היום (שלישי) למנהלים של השניים והפנתה את תשומת ליבם שמדובר בעוף דורס בסכנת הכחדה עולמית חמורה, בגלל ציד ושתופעת הבזיירות, גורמת סבל נוראי לבזים ואין לה קיום יותר, בשנת 2020.
 
"בזים שניצודים בטבע, מוברחים ומאולפים ל"תחביב", שנקרא בזיירות. הבזים האלו עוברים תהליך אילוף, שגורם סבל נוראי לבז והבזיירות הביאה את מרבית מיני הבזים הגדולים, בעולם לסכנת הכחדה", כתב לשניים דן אלון, מנהל מרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע.
עוד נכתב כי: "יכול להיות שלא ידעת את כל זה, לפני שהתמונה הזו צולמה, הועלתה לרשת וקיבלה חשיפה גדולה. כארגון שמירת הטבע הגדול בישראל, חשוב לנו להצביע על תופעות אסורות, שאינן יכולות להתקיים בשנת 2020".
"אנחנו בטוחים שלא התכוונת לקדם את ה"תעשייה" המחרידה הזו, שעשית זאת מבלי שהמידע שהבאנו כאן, היה ידוע לך ומקווים שאתה, והמבקרים הבאים אחריך בדובאי, לא יביעו תמיכה בבזיירות באיחוד האמירויות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי של תמונות
    מייקל 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגנת טבע אלק הרסתם כל חלקה טובה
    סגור