ויראלי

כוכב ארץ נהדרת עובר חוויה מטלטלת: "תודה על הדאגה"

צברי כתב: "שיט, נועה בהלם, סיון בהכחשה, יהל מתפרקת, אחת הארוחות העצובות שחוויתי", כל זאת שהוא מתעד בזמן אמת את התגובות של אשתו וחברותיה לפרסומים סביב מסע ההופעות של טיילור סוויפט באוסטריה, אשתו בכתה: "אני בחודש שישי, באתי עד לפה, כולי עם רגליים מתנפחות, מה הקשר לבטל? מטומטמת"
מערכת ice |  1
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
כוכב 'ארץ נהדרת' של קשת 12 אוראל צברי, יחד עם אשתו סיון תם, המריאו לווינה להופעה של טיילור סוויפט שהייתה אמורה להערך בעוד ימים ספורים, אלא שבשל התרעה חמורה על תכנון פיגוע מצד דאע"ש בהופעה, היא בוטלה. 
תם ייבבה בשולחן במסעדה לאחר משמע ההודעה: "אני בחודש שישי, באתי עד לפה, כולי עם רגליים מתנפחות, מה הקשר לבטל? מטומטמת", גם בעלה ניסה לנחם אותה, אבל זה לא עבד והיא פרצה בבכי יחד עם חברותיה שהצטרפו.

צברי כתב: "שיט, נועה בהלם, סיון בהכחשה, יהל מתפרקת, אחת הארוחות העצובות שחוויתי", כל זאת שהוא מתעד בזמן אמת את התגובות של אשתו וחברותיה לפרסומים סביב מסע ההופעות של סוויפט באוסטריה.
לאחר מכן הוא שיתף כתבה מ-N12 על סיכול הפיגוע של דאע"ש וכתב בייאוש גדול: "כולם שולחים לי, בעזרת השם הכל טוב, תודה על הדאגה חברים שלי, אין כוח למחרבטים האלו, דת האחווה והשלום ממש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חווייה מטלטלת?? אתם שפויים??
    ירון 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב שלא עשיתם כתבה שנפלה לילדה הגלידה מהגביע והיא בדיכאון עמוק. מה הניתוק הזה?
    סגור