ויראלי

נועה קירל בהישג בינלאומי: החוזה החדש נחשף

בלתי ניתנת לעצירה: שבועיים לאחר שפורסם כי ההתקשרות בין נועה קירל וחברת "אטלנטיק רקורדס" הגיעה לסיומה, נועה קירל חתמה על חוזה הפצה חדש עם חברת בת של סוני מיוזיק
רוני שיינר |  2
נועה קירל (צילום יוטיוב/ The New York Sun)
כוכבת הפופ נועה קירל חתמה על חוזה הפצה עם "דה אורצ'ארד", חברת בת של סוני מיוזיק, כך פרסם לפני זמן קצר העיתונאי גיל משעלי. מהלך זה מגיע שבועיים בלבד לאחר פרסום דבר הפרידה בין קירל וחברת "אטלנטיק רקורדס", בה הייתה חתומה במשך 4 שנים. כפי שדווח, הסוכן הצמוד של קירל, רוברטו בן שושן, יהיה זה שינהל את הקריירה שלה מעבר לים והוא פתח משרדים במיוחד עבור זה בניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס.
בין האמנים החתומים כיום בחברת "דה אורצ'ארד" נמצאים באד באני, פיטבול, הראפר 21 סאבאג' והכוכבת הבריטית העולה ריי ג'ון מאייר. 
בימים אלה קירל נמצאת בעומס רב, אותו ניתן לכנות כ"צרות טובות" עבורה: בין היתר היא מקליטה באולפן מספר שירים חדשים, מצטלמת עבור סדרה שתשודר ב-yes, ומשמשת כפרזנטורית עבור מספר חברות. לאחרונה היא שחררה את השיר "משקפיים" עם איתי גלו ו"דוקטור" עם עופר ניסים. ביום רביעי הקרוב מתוכננת לקירל מסיבת עיתונאים, לקראת ההופעה הקרובה בפארק הירקון בתל אביב.  
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברת הפצה ליטרלי רק שמה את השירים בסטרימינג
    די נו 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי יכתוב ויפיק ויעשה מרקטינג? רוברטו בעצמו?
    סגור
  • 1.
    כישלון
    עומר 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא נפלה כל כך חזק. אני זוכר כמה עסקה גדולה הייתה כשהיא חתמה באטלנטיק רקורדס. היו כל כך הרבה מאמרים שטענו שהיא תהפוך לדבר הגדול הבא, רק שהסינגלים הבינלאומיים שלה ייכשלו בזה אחר זה. אני לא יכול לראות משהו שונה עכשיו. נועה התקדמה אפס, השירים שלה נשארו אותו דבר ואפילו האירוויזיון לא הפך אותה למפורסמת יותר בחו"ל. היא מכינה את עצמה לכישלון נוסף.
    סגור