ויראלי

זוכת "האח הגדול" סובלת מבריונות ברשת: "היד קלה על המקלדת"

יובל מעתוק סובלת בימים האחרונים מהטרדות, בעקבות פוסט שקרי שהתפרסם בפייסבוק, ובו נכתב כי היא בהיריון. "גם לפני שבועיים כתבו לי שאני שמנה ואם אכלתי את המיליון. אבל הפעם? אני מסתובבת ברחוב ושואלים אותי באיזה חודש אני" 
רוני שיינר |  2
יובל מעתוק (צילום אינסטגרם)
בסוף החודש שעבר חטפה יובל מעתוק, הזוכה הגדולה של הריאליטי "האח הגדול" ביקורת ברשת לגבי משקל גופה, לאחר שפרסמה סרטון שלה רוקדת. הערב (רביעי), כשבועיים אחרי, היא מוצאת עצמה שוב תחת מתקפה. 
לפני שלושה ימים פורסם בעמוד הפייסבוק "אח גדול רואה הכל", אחריו עוקבים 12 אלף איש פוסט, בו נכתב כי מעתוק נמצאת בהיריון. אותו פרסום הפך לוויראלי והגולשים לא ריחמו בתגובות. בין היתר נכתב: "היריון ולא נשואה, אוי ואבוי", "הכסף עלה לה לראש אז למה לשתף אותנו", "עשתה מתרומת זרע" ו"מה הבעיה שלה להגיד, מחפש עוד רייטינג".
הערב (רביעי) התייחסה מעתוק לדברים: "גם לפני שבועיים אם אתם זוכרים, כתבו לי שאני שמנה ושהשמנתי ואם אכלתי את המיליון. אבל הפעם? וואלה תקשיבו, אני לא ידעתי שככה אנשים פעילים בפייסבוק. הפוסט הזה הגיע לכל כך הרבה, שאני פשוט מסתובבת יומיים ברחוב ושואלים אותי באיזה חודש אני ומתקשרים לקרובים שלי ושואלים אותם ממי הילד. אני מנסה להבין, זה נראה למישהו בטן של היריון?
היום זאת אני, שלי יש כוח להתמודד עם הדברים האלה, אבל מחר יגידו את זה למישהי שאין לה כוחות להתמודד וזה יפתח אצלה הפרעת אכילה. די כבר להסתכל על גוף של אישה או של גבר, די גם להיות קלים עם היד על המקלדת, זה מרתיח אותי. לשאול אותי באיזה חודש אני? וואו איזה עצבים".
 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין גבול לגועל..
    ענת 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים דוחים! אין להם טיפת בושה! לאן הגענו?? גם אם היתה בהריון זה ממש ממש לא עניינו של אף אחד!
    סגור
  • 1.
    צודקת בכל מילה
    גלי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליך ועל האומץ שלך להגיב, זה לא שפוט הדיבור סביב המשקל. לא יפה לקבוע לאישה אם שמנה או בהריון זה לא נעים לאף אחד.
    סגור