ויראלי

אחרי פחות משנה: כוכבת "האח הגדול" נפרדה מבן זוגה

דנית גרינברג ובן זוגה, יניב חרלפ, נפרדו אחרי פחות משנה. לפי מקורבים, הפרידה הגיעה בעקבות משבר שאירע לפני מספר שבועות ופערים בלתי ניתנים לגישור
רוני שיינר | 
דנית גרינברג (צילום לנס הפקות)
דנית גרינברג (32), יוצאת "האח הגדול" שהודחה מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים"  לפני שלושה שבועות, התגרשה מבעלה השני, ברק חקמט, בתחילת חודש אוקטובר. עשרה חודשים לאחר מכן התחילה גרינברג מערכת יחסים זוגית עם יניב חרלפ, אותה הקפידה לשמור הרחק מאור הזרקורים.
היום נודע כי אחרי פחות משנה יחד, השניים החליטו להפריד כוחות. על פי מקרובים לזוג, הפרידה הגיעה בעקבות משבר ביחסים שאירע לפני מספר שבועות ואי הצלחה של השניים לגשר על הפערים.

דנית גרינברג ויניב חרלפ (אינסטגרם)
נזכיר, כי נישואיה הראשונים של גרינברג היו ביוני 2016 לאליאב אוזן, אותו הכירה בבית "האח הגדול". השניים התגרשו שלוש שנים אחרי, כאשר הליך גירושין היה מלווה בסכסוך פומבי ומכוער. שנה אחרי, שיתף אוזן: "התעייפתי מלנסות לתחזק מערכת יחסים עם בן אדם שחי אותה דרך אייטמים, מסכי טלפון או חותמת בדרכון. אני לא שם. הסתכלתי על עצמי ואמרתי, קום שנייה, אין לכם ילדים עדיין. לא טוב לי, אני מצטער וזהו".  
באפריל 2022 עמדה גרינברג תחת החופה שוב, הפעם עם ברק חקמט. אך גם הנישואים האלו לא החזיקו ובפברואר בשנה שעברה הם נפרדו, וחקמט עזב את הבית. לעומת הגירושים מאוזן, ההליך הפעם הסתיים בטוב, והשניים נמצאים בקשר טוב ואף חולקים משמורת על הכלב המשותף שלהם, פרדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה