ויראלי

דיירת האח הגדול מקבלת מסר מביך: "די להתעלק"

אאוצ': בעקבות דבריה של אמילי קופר אמש ב"האח הגדול", על כך שהייתה רוצה לקבל סימן מהדייר לשעבר עידן ולכך שהוא מחכה לה, כתבה טנג'י: "הבן אדם לא מעוניין, די להתעלק. קחי שרפרף ותשבי שלא תתעייפי מלחכות לו"
רוני שיינר | 
אמילי קופר - האח הגדול עונה 6 (צילום רן יחזקאל)
לירון טנג'י, שהודחה לפני מספר שבועות מבית "האח הגדול", הגיבה על אירועי הפרק ששודר אמש בסטורי שלה, וניצלה את ההזדמנות לעקוץ את הדיירת אמילי קופר. 
לאחר שאמילי אמרה כי היא רוצה סימן מעידן גלפר שהוא עדיין מחכה לה, כתבה טנג'י: "חח מי מספר לה, הבן אדם לא מעוניין, די להתעלק. קחי שרפרף ותשבי שלא תתעייפי מלחכות לו". זוהי אינה הפעם הראשונה בה טנג'י תוקפת את אמילי: לאחר הדחתו של עידן מהבית, היא כתבה: "אמילי הרסה לעידן. ילדה קטנה, חוצפנית ורכלנית". 
נזכיר, כי בין אמילי לעידן התפתח קשר רומנטי בבית, אך בימים שקדמו להדחתו הוא ניהל עימה שיחה בארבע עיניים, בה הבהיר כי מבחינתו הם לא בני זוג וגם לא יהיו כאלה מחוץ לבית. דבריו של עידן, שפגעו ברגשותיה של אמילי, עוררו שיח ציבורי וסערה ברשת, והוא חטף ביקורת רבה. יש שיגידו שהוא גם שילם על כך בהדחתו מהתוכנית.  
סטלה, אמה של אמילי, תקפה את עידן בראיון טלוויזיוני ואמרה: "אני לא מבינה איזה חינוך הוא קיבל מהבית". כעשרה ימים אחרי שהודח מהבית, שיתף את עוקביו: "יצרתי קשר עם אמא של אמילי, והייתה לנו שיחה מעולה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה