ויראלי

שיר אלמליח מגיבה לביקורות אחרי הלידה: "אני נלחמת בעצמי בטירוף"

שיר אלמליח ילדה לפני כחודש לאוויר העולם את בתה השלישית, יחד עם בעלה דותן שטרן. מאז, הדוגמנית מנסה לחזור לשגרה מהר ככל הניתן, וספגה על כך לא מעט ביקורות, עליהן היא לא מתביישת להגיב כעת: "יש המון גישות ודעות שונות בנושא, אם זה נראה שקל לי אז ממש לא"
מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית ומגישת הרדיו שיר אלמליח, הפכה לאמא בפעם השלישית בחייה אחרי שילדה לפני כחודש בת לאוויר העולם, יחד עם בעלה דותן שטרן, עבורו מדובר בילד ראשון, בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה.
מאז, אלמליח ניסתה לחזור מהר ככל האפשר לעניינים, והחלה לעשות אימוני כושר. ככל הנראה, אלמליח ספגה על כך ביקורות, שכן היא העלתה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה על ההתמודדות הלא קלה שלה מאז שילדה את בתה לאוויר העולם.
תחילה, כתבה אלמליח, על רקע סרטון בו היא מתעמלת: "קיבלתי מלא הודעות בפרטי על החזרה לאימונים אחרי הלידה. אני אסביר - יש המון גישות ודעות שונות בנושא, בסופו של דבר זה מאוד משתנה מאחת לשנייה וחשוב מאוד מאוד לחזור בצורה הדרגתית ומבוקרת".
אלמליח המשיכה: "חובה לחזור להתאמן אחרי בדיקה של הרופא המטפל שאכן הרחם חזר למקום והכל תקין, ויש גם את נושא ההיפרדות הביטנית שחשוב שהמאמן האישי שלכן יבדוק ויראה שאכן ההיפרדות תקינה לתקופה שלאחר הלידה וגם שתרגילי הבטן יהיו מותאמים כך שיצמצמו את ההיפרדות ולא ההיפך".
לסיום, חשפה אלמליח את הקושי איתו היא מתמודדת: "אם זה נראה שקל לי אז ממש לא, אני נלחמת בעצמי בטירוף בשביל לחזור להיות חזקה ופעילה כמו שהייתי לפני שמירת ההיריון והמוטיבציה אצלי היא מעל הכל!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה