ויראלי

סתיו קצין נוקמת: חשפה התכתבויות רומנטיות עם כוכב "האח הגדול"

סתיו קצין, כוכבת "האח הגדול", לא הוזמנה לחתונה של אליאב טעטי ובר כהן, יוצאי "האח הגדול", על אף שהייתה בקשר עם טעטי עוד לפני שזה נכנס לבית האח הגדול. אחרי שטעטי שוב עקץ אותה, קצין לא נשארה חייבת וחשפה התכתבויות מהעבר: "אמרתי לך לא להתגרות בי"
מערכת ice |  1
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין, כוכבת "האח הגדול", לא הוזמנה לחתונה של אליאב טעטי ובר כהן, יוצאי "האח הגדול", על אף שהייתה בקשר עם טעטי עוד לפני שזה נכנס לבית האח הגדול - והחליטה לנקום. 
טעטי העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו שלח עקיצה בין היתר לסתיו קצין כשהוא כותב: "דרך אגב, שכחתי להודיע... לכל הבחורות שאי פעם דיברתי איתן, אפילו רק "שלום" ורצו כל כך לבוא לחתונה שלי, אני באמת מצטער שלא הוזמנתן (בכל זאת, תבינו אותי) אבל הנה אתם יכולים לצפות בחתונה ועוד בלי מעטפה".
סתיו קצין, שאיימה בעבר שתחשוף התכתבויות מביכות של טעטי עמה, עמדה במילה שלה, והעלתה סטורי תגובה לכוכב "האח הגדול" בו היא כתבה: "אליאב מאמי, לא חשבתי שתרד כזה נמוך".
הסטורי של סתיו קצין
בסטורי בו היא חשפה את ההתכתבויות מאוגוסט 2021 כתבה קצין: "ביקשת את זה! ביי פאטוץ. אמרתי לך לא להתגרות בי". בהתכתבויות עצמן טעטי שלח לכאורה לקצין הודעות פרטיות בפייסבוק ובהן הוא כתב לה, ללא תגובה מקצין: "הווו בוקר אור לך", "ימושלמת", "סתיווו", "מהממת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסר שכדי לקרוא
    אופירה 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סתיו גם אני התאכזבתי שלא הזמינו אותי לחתונה כי מההתחלה שראיתי אותם באח הגדול ידעתי שזה יגיע לחתונה כי היה ביניהם קשר חברי מאוד מיוחד ותיקשורת חזקה ביניהם ואני צופה אדוקה של אליאב וליאו בפרשת שבוע אז התאכזבתי קצת , ועכשיו ברצינות סתיו לא שווה לחפש נקמות תאחלי בהצלחה ושיהיה להם רק טוב ושלום בית אמיתי ואני מאחלת לך שתמצאי את הזיווג שלך משורש נשמתך ולבר ואליאב אני רוצה להגיד שאתם זוג מהמם לא סתם התחברתי אליכם באח הגדול ובר את אמא מהממת ואליאב הקשר שלך עם ליאו פשוט מרסק את הנשמה ואני אומרת בתור אמא לשלושה בעזרת השם מאחלת לכם עוד ילדים ,אחים לליאו המהמם שבת שלום.
    סגור