ויראלי

טרגדיה: אחד השחקנים האהובים בישראל נפטר בגיל 63

דן תורן הלך לעולמו במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב: "תורן, בן 63 במותו, נפטר לאחר מאבק בסרטן מתקדם והותיר אחריו שני ילדים, אחות, הורים, בת זוג ומשפחה כואבת"
מערכת ice |  2
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
דן תורן, שהתפרסם כזמר, שחקן, קומיקאי ומדבב, אושפז הערב [רביעי] בבית החולים איכילוב,  הבמאי והאמן הפורה, אחד הדמויות המשפיעות בתרבות הישראלית מזה ארבעה עשורים, נקלע להתמודדות עם מחלת הסרטן ובגיל 63 נכנע לה.
תורן, שכיכב בסרטי קאלט כמו "בחינת בגרות" והרכיב להקות רוק פורצות דרך כמו "שונרא" ו"בלאגן", נודע גם כמגלם דמויות אניקמציה אהובות לילדים ב"המומינים" ועוד. הקריירה שלו התחלקה בין מוזיקה, קומדיה ותיאטרון, כשבמקביל המשיך ליצור ולשתף פעולה עם כוכבים גדולים.

ההודעה על מותו נמסרה מהמרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, "המרכז הרפואי תל אביב איכילוב מודיע בצער על מותו של דן תורן, זמר-יוצר, פזמונאי, מדבב, מנחה טלוויזיה, שדרן רדיו ושחקן ישראלי, זוכה פרס אקו"ם לפזמונאות. תורן, בן 63 במותו, נפטר לאחר מאבק בסרטן מתקדם והותיר אחריו 2 ילדים,  אחות, הורים, בת זוג ומשפחה כואבת. בית החולים משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".
הוא שיחק, הלחין, הופיע, הפיק, ואפילו קידם וחשף כישרונות צעירים רבים בקריירה הארוכה שלו שידעה רגעי שיא רבים. אחרי מאבק קשה, גם המנתחים לא הצליחו להשאיר בחיים את האיש שטבע את חותמו במוזיקה הישראלית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לא להגזים? אחד האהובים בישראל? כבדו את האיש ביושרה. (ל"ת)
    יהיה זכרו ברוך 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יעיל ובטוח? (ל"ת)
    מישהו 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור