ויראלי

כוכבת האח הגדול נגד התקיפה ברפיח: "זה רצח עם"

כוכבת האח הגדול יובל לוי לא יכלה להישאר אדישה לתקיפה אמש שהתרחשה ברפיח: "לא מגיע לאף אחד למות בשם מאבק שהוא מעולם לא בחר"

מערכת ice |  5
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
"אני מקבלת איומים כי הבעתי התנגדות למוות של חפים מפשע" כתבה היום (שני), יובל לוי, בסטורי שלה באינסטגרם. כאמור, כוכבת האח הגדול פרסמה אתמול סטורי על הפעולה ברפיח, אותו סטורי שבר את הרשת וגרם לכוכבת לסגור את הפרופיל שלה בעקבות כל ההודעות שקיבלה.
"אני לא נוטה להתייחס לעניינים פוליטיים כאן אבל אני לא יכולה לשתוק", כתבה לוי והמשיכה: "מה שקרה אתמול ברפיח מחליא ומכעיס וזה לא פוליטי, זה הא' ב' של להיות אנושיים, שהממשלה הנזו מזמן שכחה לא בשמי, לא בשמי".
עוד כתבה לוי: "באיזו שנה אנחנו? אוהלי עקורים, אנשים שנקלעו למציאות חיים מזעזעת, חסרי בית שגרים באוהל, נקלעו למצב הזה רק בגלל שהעזו להיוולד בצד כזה או אחר. זה מרחיק את החטופים עוד יותר מלחזור לבית שלהם ועוד יותר מרחיק אותנו מאיזושהי אופציה לחיי שלום וביטחון כאן. פעולות גרילה חרבו-דרבן מסוג זה מוחקות חיים בכל צד".
 
"רק עסקה ומתינות תביא שלום, לא מוות. ה-7 באוקטובר מוצדק בעיניכם? לא מגיע לאף אחד אחר למות בשם מאבק שהוא מעולם לא בחר. נולדנו בני אדם, אנחנו רוצים לאהוב ולהתחבר, לא להירצח בדם קר". עוד כתבה לוי בעקבות הפוסטים: "הפרופיל שלי פרטי עכשיו, אני מקבלת איומים כי הבעתי התנגדות למוות של חפים מפשע".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תומכת סנוואר ופלסטינים רוצחים ואנסים… (ל"ת)
    יובל 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    דומה לחצרוני
    יעקב בלוי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מתאימה לחצרוני נראה לי שידוך בול בשבילך מוזמנת להצטרף אילוו לעזוב .את הארץ ביחד עם כול אוהבי החמס
    סגור
  • 3.
    תתנצלי בפני החיילים ההרוגים והמשפחות השכולות (ל"ת)
    אבי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    היזהרו מי ה איסלם
    אהרון 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו הזדמנות ל איסלם ל מוסלמים הזדמנות ו הם הידאגו ש לא הישארו יהודים ו לא דוגלי שלום ו ה אימרה מי ה ים ל נהר תקבל משמעות ו מציאות ו אז הישאר שאר ה עולם ו מלחמת קיום ל עולם שפוי ה איסלם אין בו שלום יש רק הודנה ש זה הפסקת אש מי לא מבין ש לא הינסה לבדוק כי זה יהיה ה ניסוי ה אחרון שלו ראה הוזהרתם תיזהרו מי ה איסלם
    סגור
  • 1.
    ליג'ט
    אני ורק אני 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סרייאסלי זה לא ליג'ט לדעת מה הפריצה הזו חושבת
    סגור