ויראלי

עשרה חודשים לאחר החתונה: הכדורגלנית ובת זוגה נפרדו

קארין סנדל ובת זוגה הדר רפאל נפרדו לפני מספר שבועות. השתיים נישאו זו לזו לפני עשרה חודשים בטקס אינטימי במיאמי, ולאחר מכן באירוע גדול ומתוקשר מול קרוביהן, בניצוחה של רותם ישראל שתפקדה על תקן רבנית
רוני שיינר |  2
קארין סנדל והדר רפאל (צילום סשה קוזלוב)
בחודש ספטמבר האחרון נישאה הכדורגלנית ויו”ר ארגון שחקני הכדורגל קארין סנדל (35) לבחירת ליבה הדר רפאל, בחתונה מפוארת ומתוקשרת. ביממה האחרונה נודע כי בנות הזוג נפרדו והחליטו לפרק את החבילה. 
סנדל ורפאל נישאו תחילה בטקס אינטימי במיאמי, אחרי הצעת נישואין מרגשת במהלך חופשה באיי סיישל. חודשיים לאחר מכן, הן נישאו בארץ, מול 550 אורחים, כאשר שדרנית הספורט והמגישה רותם ישראל כהנה על תקן הרבנית של האירוע. את סנדל ליוותה לחופה אחותה השחקנית, שירן סנדל.
בשבועות האחרונים, כך לפי מקורבים, השתיים כבר אינן יחד, לאחר שסיימו את יחסיהן בטונים צורמים. לפי דיווח של אתר הספורט ONE, סנדל מואשמת בהאשמות קשות שהביאו לסיומם של היחסים.
נזכיר, כי סנדל כיכבה בשנת 2019 בעונה השביעית של סדרת הדוקו- ריאליטי "גולסטאר", יחד עם אחותה שירן. ברזומה הרומנטי שלה נמצא השחקן ישראל אוגלבו, זוכה העונה התשיעית של "האח הגדול". השניים נפרדו בינואר 2021 אחרי ארבע שנות זוגיות ומגורים משותפים.   
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הבלוף הזה
    גבי 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין כזה דבר נקרא נישואין. זה הסכם זוגי זה לא נישואין יש רק צורת נישואין אחת.
    סגור
  • נכון
    נכון 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון
    סגור