ויראלי

יעל בר זוהר כמעט התעלמה מגיא זוארץ? "לא שמתי לב אליו"

בר זוהר העלתה סטורי עם תמונה שלהם מימי רמת אביב ג' וכתבה: "מטורף. עמד לידי מי שיהפוך להיות בעלי, אב ילדיי, ולא ממש שמתי לב אליו, מדהים איך הדברים הכי טובים מסתובבים לנו מתחת לאף ואין לנו מושג".
מערכת ice | 
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
לא רק מגיש הישרדות של רשת 13, גיא זוארץ, קם אמש [רביעי] במצב רוח נוסטלגי למדי, כאשר שיתף סטורי באינסטגרם שלו שהולך אחורה 26 שנים, לימים בהם עוד היה בן 23 וסיפר על ההיכרות שלו עם אשתו, יעל בר זוהר, גם היא עצמה עשתה זאת ולא שכחה את התאריך.
בר זוהר העלתה סטורי עם תמונה שלהם מאז וכתבה: "מטורף. עמד לידי מי שיהפוך להיות בעלי, אב ילדיי, ולא ממש שמתי לב אליו, מדהים איך הדברים הכי טובים מסתובבים לנו מתחת לאף ואין לנו מושג".
 
עוד כתבה: "1998, צולם על סט 'רמת אביב גימל'. עתידות: בשנת 2003 תיפגשו שוב במחזמר 'מרי לו', ושם תתאהבו. בשנת 2005 תתחתנו, ובשנת 2007 תהפכו להורים לבן הראשון שלכם. איך שגלגל מסתובב לו"
כזכור, זוארץ כתב: "פששששש ינואר 1998 אני בן 23 הצטרפתי לעונה ה 5 של רמת אביב ג' צעיר נלהב ונרגש מהופעה הראשונה בטלוויזיה וכשקבלתי את התסריטים הבנתי שאני הולך לשחק עם האחת שרון לינוביץ'! אני לא יודע אם אני לא יודע מה אני רוצה".
עוד כתב המגיש האהוב: "מגה מגה של המגה שאפשר. ביום הצילומים הראשון כמובן ששיחקתי אותה הכי קול הכי לא מתלהב שיש אבל ברור שעפתי עליה ברור שהרגשתי מקרוב את האור הגדול שלה את האנושיות מתחת ליופי הכובש ומפיל הלסתות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה