ויראלי

מעיין אדם נזכרת בכאב: "הגיע לה להתעשר, יהי זכרה ברוך"

בסטורי ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, מעיין אדם התייחס לאשת העסקים ג. יפית ז"ל וכתבה: "בנתה אימפריה נשית בעולם שנשלט על ידי גברים, הפכה לאשת עסקים כשנשים עוד היו רחוקות מזה"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אמש, (שבת) מעיין אדם פרסמה לעוקבותיה המלצה למוצר - קרם נגד סימני מתיחה, בעיקר להריון. ההמלצה לא מגיעה מאדם עצמה, אלא ממישהי שכתבה לה באינסטגרם על המוצר ושהיא ממליצה עליו, אדם צילמה מסך לשיחה שלהן והעלתה לסטורי, אך את הממליצה השאירה בעילום שם ונתנה לעוקבותיה לנחש מי זו ונתנה רמז "סמל בתחום הצרכנות".
אחד מהניחושים של העוקבות היה ג. יפית, שהלכה לעולמה לפני כ-3 שנים, אדם השיבה: חייבת להתייחס כי זה עלה הרבה וצריך שניה להגיד... יפית גרינברג נפטרה בשנת 2021 מהמחלה. אבל הייתה ועודנה סמל. היה לה תפקיד פורץ דרך בעולם הצרכנות הישראלי והיא בדקה את המוצרים לפני שהמליצה עליהם. היום זה בסיסי אבל היא הייתה חלוצה. פעם היו פשוט מקבלים כסף ומפרסמים, מה זה משנה".
 
אדם ממשיכה לשבח את ג. יפית וכותבת: "אבל לה זה שינה ולכן הגיע לה להתעשר, בכשרון ויושרה. יפית בנתה אימפריה נשית בעולם שנשלט על ידי גברים, הפכה לאשת עסקים כשנשים עוד היו רחוקות מזה, היא השראה עבורי. יהיה זכרה ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה