טלוויזיה

מעיין אדם מתפוצצת: "בעל המקצוע שבר את אמא שלי לרסיסים"

אדם סיפרה לאתגר: "היה אצל אמא בעל מקצוע. היא רק איבדה את הבת שלה. בעל המקצוע שבר אותה לרסיסים. היא התקשרה אליי בוכה ושאלתי אותה: אמא, מה את בוכה מבעל מקצוע? הוא ממש עבד עליה, סיבן אותה, מרח אותה, גנב לה כסף. בסוף היא התקשרה לחברה ופיצו אותה, אבל זה שבר אותה"
מערכת ice | 
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
מלחמה, ה-7 באוקטובר, חזית בצפון, טילים מאיראן, עימותים בתוך המדינה בין האזרחים על סוגיית החטופים, כנראה שהכל נשאר כמו שהיה, בדיוק כמו אנשי מקצוע שמנצלים את המצב הרגיש כדי להוציא כסף בצורה לא נקייה מלקוחות.
מעיין אדם חושפת בפרק חדש של "יצאת צדיק" בקשת 12, אצל חיים אתגר כיצד גם אמה יונה נפלה קורבן לטכנאי לא הגון. כזכור, מעיין ומשפחתו איבדו באותה השבת השחורה את אחותה הקטנה מפל אדם שנרצחה על ידי מחבלי החמאס במסיבת הנובה. 
 
אדם סיפרה לאתגר: "היה אצל אמא בעל מקצוע. היא רק איבדה את הבת שלה. בעל המקצוע שבר אותה לרסיסים. היא התקשרה אליי בוכה ושאלתי אותה: אמא, מה את בוכה מבעל מקצוע? הוא ממש עבד עליה, סיבן אותה, מרח אותה, גנב לה כסף. בסוף היא התקשרה לחברה ופיצו אותה, אבל זה שבר אותה".
לסיום היא סיפרה בכעס על המקרה המכוער: "היא גם ככה הייתה במקום כל כך שברירי. האנשים האלה צריכים לדעת שכשהם מגיעים לבית בתקופה הזאת, הם מגיעים לבית שהוא על הקצה גם ככה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה