ויראלי

זעם על בן גביר שלקח אחריות על המתקפה באיראן ותקף: "דרדל'ה"

בעוד שכל שרי הממשלה יישרו קו לשמור על דום שתיקה לאחר התקיפה באיראן, השר איתמר בן גביר לא יכל להתאפק וצייץ: "דרדל'ה"

מערכת ice |  3
איתמר בן גביר בזירת פיגוע הדקירה בירושלים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
הטוויטר גועש היום (שישי), לאחר התקיפה באיראן שקרתה לפנות בוקר. בעוד ששרי ממשלת ישראל יישרו קו לא להגיב או לקחת אחריות על התקיפה, על פי מקורות זרים, טלי גוטליב והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ישראל היא זו שתקפה באיראן.
כאמור, הפוליטיקאי בן גביר לא יכל לשמור על שתיקה ואף מתח ביקורת על התקיפה הישראלית וצייץ: "דרד'לה". הדברים של בן גביר התקבלו בצורה קשה ביותר, בין אם זה בממשלה או ברשת החברתית. בתקשורת קראו לו: "התנהגות של פיל בחנות חרסינה". כמו כן, רמזו כי עשה זאת כדי להתריס מכיוון שהוא לא היה חלק ממקבלי ההחלטות.
 
כמו כן, גם טלי גוטליב הגיבה על התגובה הישראלית לכאורה באיראן: "בוקר טוב לעם ישראל היקר. בוקר בו הראש מורם בגאווה". עוד המשיכה גוטליב לרמוז בציוץ בטוויטר: "ישראל מדינה חזקה ועוצמתית. מי ייתן ונשיב לעצמנו את כח ההרתעה".
 
כזכור, לפנות בוקר התרחשה באיראן תקיפה, על פי מקורות זרים מיוחסת לישראל. התקיפה התרחשה בבסיס חיל האוויר באספהאן ב-3:30 לפנות בוקר. לפי דיווחים כ-3 כטבמ''ים השתתפו בתקיפה ולא הותקפו מתקני גרעין.
 
בנוסף, על פי דובר צה''ל, כרגע אין שינוי בהנחיות לעורף ואף גורם רשמי ישראלי לא התייחס לתקיפה המדוברת. ישראל עדכנה מראש את ארצות הברית בתקיפה, כשמשרד החוץ קרא לשגרירויות ישראל בעולם לא להתייחס להתרחשות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הבנתי את הברברת שלה גוטליב (ל"ת)
    צפריר 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אם לא היה מודה העולם היה ממשיך לחשוב
    יאיר 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שזו אלבניה שתקפה את איראן בלילה כנקמה על מה בדיוק???
    סגור
  • 1.
    לא מבין מה רוצים מהשר בן גביר ?
    מיכה 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניסיון המבצעי שלו אדיר. העבר הצבאי שלו עוד יותר. כל אמירה מבוססת על ניסיון בניתוח דוחות מודיעין. האם יש לו בעיה להחליט על כניסה למלחה בחזית נוספת ? - כן !השימוש במילה דרדלה מביעה זלזולבקבינט ובממשלה בה הוא מכהן כשר לביטחון פנים !
    סגור