ויראלי

אייל שני חוזר בתשובה? כוכב מאסטר שף מעורר סערה ברשת

בסרטון נראה השף המפורסם תולה את התעודה בסניף החדש שלו כאשר כפילים לא מבינים מה קורה פה. ה"אייל שני" של סניף שרונה טען: “מה יש לו זה?”. סניף אבן גבירול השיב לו: “התחזק, שבר את המקום ועשה הכל כשר”. שרונה הגיב: “מה עם תעודת כשרו והכל?” ואז סניף גבירול קבע: “אתה מדבר איתי על כשרות? ראיתי אותו עם כיפה וציצית”
מערכת ice | 
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
אחרי שהחליט להפוך את הסניף שלו ברמת החייל של 'המזנון' לכשר, לראשונה אי פעם, השף והעגבניה, שופט מאסטר שף אייל שני, פרסם זאת ברשתות החברתיות באופן לא שגרתי ובדרך שאף אחד לא ציפה לה, כשהוא חובש כיפה לבנה לראשו ומאחוריו תעודת הכשרות החדשה.
בסרטון נראה השף המפורסם תולה את התעודה בסניף החדש שלו כאשר כפילים לא מבינים מה קורה פה. ה"אייל שני" של סניף שרונה טען: “מה יש לו זה?”. סניף אבן גבירול השיב לו: “התחזק, שבר את המקום ועשה הכל כשר”. שרונה הגיב: “מה עם תעודת כשרו והכל?” ואז סניף גבירול קבע: “אתה מדבר איתי על כשרות? ראיתי אותו עם כיפה וציצית”.

 אייל שני המקורי, זה של סניף רמת החייל ענה להם: “לא הבנתי, יש איזה בעיה? קמתי על רגל ימין, לבשתי כיפה לבנה. רוצה את השחורה שאלבש?”. הסרטונים האלו זכו לאלפי תגובות ודווקא הציבור ששומר כשרות החמיא לו וחיזק אותו על המהלך.
כמובן שמנגד עמדו ההייטרים והתחוללה סערה, כשעוקב אחר בלי סיבה אמיתית טען: “עוד סיבה למה לא ללכת”. גולש אחר יצא נגדו בטענות לא קלות: “חבל שנכנעת למונופול הכשרות של הרבנות”. מלכת היופי לשעבר מור ממן בירכה: “זה נקרא: זיכוי הרבים! אין דרך לאמת, האמת היא הדרך! כמה כיף שבמדינת ישראל-מדינה של ה י ה ו ד י ם! נפתחות עוד ועוד מסעדות כשרות וטובות(ככה צריך להיות ולא להיפך)! כשרות = אחריות! ברוך המבדיל בין ישראל לעמים”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה