ויראלי

אייל שני במסר מצמרר: "דמייני שזאת את"

אייל שני מעלה את המודעות למאבק להשבת החטופים באמצעות טקסט מצמרר בחשבון האינסטגרם שלו: דמייני שאת בחורה שלכל גבר מותר בכל רגע לאנוס אותך כשרק מתחשק לו. דמיין שאתה מוחזק במנהרות ללא אור ואוויר, קילומטרים ספורים מישראל, ואין מושיע"
רוני שיינר |  1
אייל שני (צילום מסך מאקו)
היום מציינים חצי שנה לתחילת מלחמת "חרבות ברזל". משעות הבוקר, כוכבי הביצה מפרסמים טקסטים ברשתות החברתיות, מתייחסים למצב ומנסים כפי יכולתם להעלות מודעות כלפי המאבק להשבת החטופים.
השף אייל שני פרסם לפני זמן קצר סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו פנה לגולשים וכתב: "דמיין את עצמך תינוק בשבי בעזה, ואמא שלך לא לידך כדי לעשות הכל שתגדל ותהיה מאושר. דמייני שאת בחורה שלכל גבר מותר בכל רגע לאנוס אותך כשרק מתחשק לו, דמיין שאתה זקן וחולה וכך מסתיימים חייך, ושאתה חייל שלא יכול לשאת עוד את הכאב מהעינויים שלא פוסקים. דמיין שאתה מוחזק במנהרות ללא אור ואוויר, קילומטרים ספורים מישראל, ואין מושיע. דמייני שזאת את. לא. זו לא את". 
הטקסט שפרסם אייל שני (אינסטגרם)
מוקדם יותר היום, תקף הזמר והיוצר אביב גפן את ראש הממשלה, ביבי נתניהו: "חצי שנה שהמנהיג שלנו עומד על הגשר ומביט תחתיו בנהר הדמים, הגעגועים והדמעות והוא לא זז, כי לאן שלא יחצה את הגשר הוא יאבד את השלטון. אז עדיף לעמוד על הגשר ולאבד אותנו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך לטגן שניצל ליצן (ל"ת)
    דן 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור