ויראלי

ליטל שוורץ הותקפה לאחר הפגנה: "פח אשפה, סמרטוט רצפה"

ליטל שוורץ נכחה אמש בהפגנה בכיכר החטופים. בדרכה חזרה הותקפה מילולית על ידי מפגין שקבע כי הפגינה למען השמאל: "תתביישי לך, באה להפגנת שמאל. מי את בכלל? זבל, סמרטוט רצפה, מה חשבת שאת סלב אז תעשי מה שאת רוצה?" 

רוני שיינר |  5
ליטל שוורץ (צילום יוטיוב/ מסך רשת 13)
הקומיקאית ליטל שוורץ נכחה אמש בהפגנה בכיכר החטופים. טרם הגעתה לכיכר, פרסמה שוורץ כי בכוונתה ללכת ולתמוך במשפחות, וקראה לעוקביה לעשות כך גם כן. 
בדרכה חזרה, עברה שוורץ דרך הקריה בתל אביב, בשיאה של הפגנה של הימין. שוורץ הותקפה מילולית על ידי אחד המפגינים במקום, שעקב אחריה תוך שהוא קורא לעברה בקריאות "תתביישי לך, באה להפגנת שמאל. מי את בכלל? בושה וחרפה". 

ליטל שוורץ מותקפת (צילום מסך)
כאשר שוורץ הגיבה: "אני לא ארד לרמה שלך", המשיך המפגין לצעוק לעברה: "בואי תספרי לי איפה הרמה שלך", תוך שהוא מקרב את המצלמה לפניה. בשלב הזה, איימה שוורץ לשבור לו את המצלמה. "בואי תשברי לי את המצלמה, תראי את הפנים האמיתיות שלך, אני אעשה לך שיימינג ברשת", התגרה בה המפגין. 
שוורץ, שבכל אותה עת המשיכה ללכת כשאותו אדם מאחוריה, אמרה לו "תתבייש לך, אתה מפלג את העם". "ואת מאחדת שבאה להפגנות שמאל?", אמר אותו אדם והמשיך לקרוא לעברה: "בושה וחרפה. אפס מאופס, זבל, סמרטוט רצפה, מה חשבת שאת סלב אז תעשי מה שאת רוצה? פח אשפה". 

הפרסום של מני אסייג והפנייה של שוורץ (טוויטר X)
לאחר שהסרטון של שוורץ מהאירוע עלה לרשת והפך לוויראלי, פנתה שוורץ לחברה, מני אסייג, וביקשה את עזרתו בהסרת הסרטון מהרשת: "הייתי בהפגנה של החטופים וחזרתי הביתה והתחילו לקלל אותי כי שייכו אותי להפגנה בקפלן. אני לא מתעסקת עם פוליטיקה, זה לא מעניין אותי. ממתי אני מתעסקת בימין ושמאל, אני מתעסקת באנשים". 
מני אסייג נחלץ לעזרתה של שוורץ ופרסם: "חברים, נפלה כאן טעות. מכיר את ליטל שנים ועבדתי איתה המון. היא תמיד התרחקה מפוליטיקה ומהזדהות עם צד מסוים, והיא בסך הכל הייתה בכיכר החטופים וחזרה משם הביתה. היא ממש שבורה מכל זה וזה לא הוגן חברים. בואו נמקד את הזעם והביקורת באנרכיסטים שמשבשים את חיינו וברעלנים המסיתים. בשורות טובות".  
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אנחנו גמרנו ראינו אותך אהבנ אותךו יותר לא (ל"ת)
    מהפך 77 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בינינו, את באמת סמרטוט ובהמה (ל"ת)
    חברה של השכנה שלך 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פח אשפה של האתר
    הציוני 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היא איימה עליו ,רואים שעוד שנייה תתפרץ עליו אם מישהו לא תופס אותה והיא הותקפה,מכונת רעל בשיא תפארתה .
    סגור
  • 2.
    תתבעי את המחבל שונא ישראל. לא מגיע לו לדרוך פה. (ל"ת)
    אלמוני 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מכונת רעל
    גר 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זו התוצאה של מכונת הרעל הפילוג של ערוץ 14 שהבחור קולט יום יום פשוט עבר שטיפת מוח
    סגור